Jij bent ook altijd heel actief hoor bhri!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vervelen doe ik me niet gauw inderdaad. Maar ik vind gewoon té veel leuk om te doen
Bhriseis schreef:O: 100 g havermout, lijnzaad, 200 ml rijstmelk, water; glas soja intens
B: Paarden verzorgen
L: Bord wok: Thaise wokgroenten (kool, ui, peper, paprika, prei) en sojascheuten met sojasaus, gember, peper en curry, 35 g rijsttagliatelle; toetje 200 g magere kwark met lijnzaad en 4 kleine groene pruimpjes er in
T: Appel, 2 x groene thee met 2 gezonde vijgenkoekjes
T: 2 nectarines, 2 kleine hapjes banaan, 3 vk crackers (2 met philadelphia light, 1 met geitenkaas) met paprika en tomaat
B: Zwemmeninclusief baantjestrekken
A: Vermoedelijk salade met geitenkaas, appel, rode biet, donker stokbrood met boter; latte macchiato
Het gaat nog steeds niet goed, inmiddels slaapt hij. Nu maar zien of ie tijdens het wakker worden stabiel blijft.
)
Is 'ie inmiddels wakker geworden? Gaat het al beter? Groot gelijk dat je even niet op je eten let, je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd!

) mandy358 schreef:Mm dat klinkt goed Phormicola![]()
Geniet ervan ChantalSmook!!
Die workouts klinken goed Bhriseis!
Jeetje Phormicola, hopelijk gaat het snel beter met je man
geniet ervan Many!!
O: bananenkwark (250 gram magere kwark 1 banaan)
T: 5 amandelen, appeltje
L: 1 vkbb met een gekookt ei en kruiden, 2 waldkornbeschuiten (1 kaas tomaat 1/2 hummus 1/2 pindakaas)
T: kleine kwart meloen, 10 blauwe druiven
A: gebakken aardappelen, vleesvervanger, salade (sla, mais, boursin blokjes, slasaus, augurk) meloen
T: schaaltje magere yoghurt met een appel en kaneel erdoor
D:: water en thee
B: 20 km fietsen, 30 minuten op stal bezig geweest, 10 minuten paardrijden, 4,5 km hardlopen
Iemand tips of op/aanvullingen voor mijn lijstje? Of nog een goed tussendoortje voor vanavond?
Bhriseis schreef:O: 100 g havermout, lijnzaad, 200 ml rijstmelk, water; glas soja intens
B: Paarden verzorgen
L: Bord wok: Thaise wokgroenten (kool, ui, peper, paprika, prei) en sojascheuten met sojasaus, gember, peper en curry, 35 g rijsttagliatelle; toetje 200 g magere kwark met lijnzaad en 4 kleine groene pruimpjes er in
T: Appel, 2 x groene thee met 2 gezonde vijgenkoekjes
T: 2 nectarines, 2 kleine hapjes banaan, 3 vk crackers (2 met philadelphia light, 1 met geitenkaas) met paprika en tomaat
B: 30 min baantjes trekken
A: Hamburgerbroodje, geroosterd en opengesneden. Bestreken met humus en daarop 2 gigantische torens met gegrilde groenten (aubergine, paprika, courgette, zongedroogde tomaat, rucola, tuinkers, olijven) met kruiden, olijfolie en azijn; latte macchiato + mini stukje appelcake bij de koffie
Ik wéét dat zoiets onzin is hoor, en gelukkig heb ik zelden zo'n buien en eet ik gewoon als mijn lichaam het vraagt. En zoals Chantal het zegt... Als ik niet meer ongesteld ben, voel ik me dan weer heel slank 
Want het lijkt me heel zwaar om mee te maken