Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
je hoeft er bijna niets voor te doen, alleen zorgen dat de grond goed is.

Sonja_vR schreef:Ik weet trouwens niet waar een mango van nature groeit?
Maar wat ook kan is te veel of te weinig water, daar willen blaadjes ook van gaan hangen.
Mmm... ik zou bijna gaan googlen wat de natuurlijk omstandigheden van de mangoboom zijn(word toch een boom... of is het een struik)

Zag er pasgeleden een documentaire over, dat een hond de truffels opzocht en het de baas veel geld opleverde. En dat het nog best een gevaarlijk beroep is, die man vertelde dat eerder een hond van hem was neergeschoten door een andere truffeljager.
Ze groeien nog steeds hard door! En een aantal paprika's en pepers uit mijn kas gehaald, ook die planten leven nog een beetje
Leuke aanbieding, 25 soorten voor 5 euro bij Zaden en Zo, ik heb daar eerder besteld, prima levering. Alhoewel ik bij 1 zakje ik per ongeluk de verkeerde tomaatjes geleverd kreeg.

Ik vond ze er sowieso al zo leuk uitzien :p
Erg leuk! Er zitten veel groentes bij die ik al eens wilde proberen. Ook groentes die voor mijn beperkte ruimte niet zo handig zijn, zoals boerenkool, maar ik ga ook uitdelen en ruilen.
Ik dacht al, misschien zijn meer mensen geïnteresseerd!
, bepaalde soort rode cherry tomaatjes, grote soort tomaat met aparte vorm, nog een andere tomatensoort...(je kunt niet genoeg tomaten hebben...) lavas, koriander, prei, uien (grote witte soort) Chrystal lemon komkommer (aanrader, heb ik eerder gehad), aubergine (langwerpige soort) courgette, ronde soort, koolsoort, .... en nu weet ik het zo even niet meer, maar wel een mooi gevarieerd pakket.
Maar dat ga ik dit jaar anders doen.