Goedemorgen ik been ook weer wakker. heb net nog even het programma het zal je maar gebeuren terug gekeken. Hier zat ook een neef van mij in. Di jongen is 32 en heeft ALS spierziekte. er staat hem nog heel wat te wachten planning O yoghurt/vla met ontbijt T 5 frou frou (vreetaanval) en een handje noten L 2 crackers met kaas en yoghi drink T sinaasappel D nasi met yoghurt en val T ws bakje chippies beweging 10minuten hometrainer + boodschappen halen D
doom
Geplaatst: 27-02-09 09:59
Sizzy schreef:
Ja heel stom, het zou vandaag mooier weer worden. En gisteren prutweer, maar gisteren washet weer heel prima.
Ach ja...jammer maar helaas. Wat er nu valt, kan vanmiddag niet meer vallen
In noord holland heb het gisteren de hele dag geregend
Hey Ingrid, klinkt idd alsof hij het begint te begrijpen. Laten we hopen.
Paulien, wat voor training is dat dan, met jou en Diezel? Soort opfristraining?
Hoi Skipper! *zwaait*
Siz! B&J, dat is altijd goed. Leuk hoor dat spandoek. Volgend jaar worden mijn ouders 50, maar als ik voor m’n moeder een pop neerzet sta ik op straat. Wel lekker creatief! Spannend hoor allemaal! Zal duimen dat de zon nog voorbij komt. Geniet ervan!
Angelique, hoe was de sauna? Balen van je cijfer zeg, heb je al wat gehoord van de docent?
Sanne, ik zat al op je update te wachten. Wel fijn dat die man je al gelijk veel meer wist te vertellen. Wordt inderdaad een zware periode, maar hopelijk is het alle moeite waard! Vind je het geen prettig gevoel dat er nu iig wat schot in lijkt te zitten?
Armaris ook spannende tijden bij de dokter. Heftig hoor, de operaties vliegen me om de oren hier. Tragus heb ik ook. Leuke piercing.
Zo, ik gisteren in m’n eentje (polo’tje ) naar Ikea. Heb een nieuw bureau en wat accessoires gekocht. Bureau paste net in de auto. Kan de Ikea wel schijten nu, volgende week nog 1x en dan ben ik er wel klaar mee.. Hoewel Ikea Amersfoort helemaal gerestyled was, dus dat was wel leuk kijken,
En Big Momma wordt nu met de dag dikker, het is zo enig om te zien! Heb gisteravond het kabeltje van de camera gevonden, dus zal dit weekend eens even posten.
Gisteravond ook intake gehad met een PT. Klonk allemaal heel goed, we gaan in de 2e week van maart beginnen, en dan gelijk 2x in de week…
Ontbijt: Vifit, meergranenpistolet met ham, kaas en tomaat. Actimel. T: Appel, mandarijn Lunch: Desembroodje met verse tonijnsalade met kappertjes en komkommer. Kopje soep. T: Biogarde yoghurt Diner: ?
Oh trouwens nog even, had Sannes update wel gelezen gister, helemaal vergeten te reageren Maar fijn dat er nu eindelijk wat meer duidelijk is, zal idd wel heel zwaar worden maar als het wat oplost is het het dat allemaal waard! Heel veel sterkte iig de komende tijd
Vanavond alweer je vriendje Eva, bofkont Had je trouwens nog plannen om naar de Carrierebeurs te komen de 13e of 14e...want dan moeten we wel even meeten
Eva, mijn moeder had eerst een basiscursus gevolgd met mijn hond om over honden in het algemeen meer te leren. Maar nu ben ik bezig met het vervolg cursus, erg leuk we leren nu (jaa Diez kan het al na 2x oefenen, super hond!) dat je hem laat stil zitten, je loopt naar de andere kant van de zaal, roept hem, hij komt naar je toe en gaat gelijk voor je zitten. Jij vraagt of hij naast je komt (sommige ook wel bekent als ''voet'') en daarna moet je als hij netjes naast je zit, zeggen: ''riem!'' dan rent hij naar de riem en gaat hij er netjes bij liggen
Sizzy, ik wens je een super dag vandaag!
Skipper, maakt niet uit hoor iedereen moet elkaar leren kennen
Armaris, ik bedoel in de zin van geestelijk dat ze misschien denkt dat ze inderdaad meer kan eten. Soms verbaas ik mij ook nog steeds dat ik zo snel vol zit.
Ik ga voor het eerst deze week weer een flink stuk fietsen vandaag (naar stal), eens kijken hoe mijn knie dat gaat houden. Zullen wel geen fanatieke ritjes worden met de heren daarna. Moet vanavond ook nog fitnessen, dus volop beweging vandaag!
Planning: O: kiwi, 2bb met smeerkaas T: - (laat ontbijt) L: 2bb met halvajam T: peer D: tortellini met champignons, paprika, kipfilet en pesto T: ?
Eva, de beeb komt steeds dichter bij! Ik ga trouwens straks ook naar Ikea...
Sanne, fijn te lezen van je update. Sterkte, het is niet niks!
Ik sleep je er wel doorheen Imre!
Kom ik ook weer eens voorbijwaaien, mag ik nog wel langskomen? Mijn gewicht lijkt een beetje stil te staan bij 64,5, ik kom er nauwelijks onder, hoe hard ik het ook probeer. Nou ja, volhouden dus. Ik had gisteren ook behoorlijk veel gedaan (fietsen, 2 paarden rijden en 1 zitles) en in verhouding te weinig gegeten, da's ook niet goed natuurlijk.
Zometeen komt mijn moeder eens op bezoek. Eindelijk En dan heb ik dus eindelijk een auto die mijn Ikeaboodschappen mee kan nemen
ItsMe2
Geplaatst: 27-02-09 11:10
Goodmornin''
Ik heb wel bijgelezen, maar op moment gaan jullie zo hard, dat ik het niet allemaal kan bijhouden hoor . Voor iedereen wie het nodig heeft
Tot nu toe nog gewoon netjes aan de planning gehouden.
Ik wil ook graag weer meer gaan paardrijden, en net al een hele discussie met pa gehad dat ik het te weinig doe enzo.. Ja hallo, ik heb soms nog behoorlijk last van mijn pfeiffer Maar goed, niet alleen dat, ik heb altijd gedacht dat ik 4 jaar goed les had gehad, en dus wel toe was aan een eigen paard. En tjah, dan koop je een jong dier, en dan kom je er achter dat je dus in totaal 4 jaar hardstikke beroerd les hebt gehad, en ik alleen moet onthouden wat evenwicht op een paard is, en de rest weer allemaal afleren moet, maar ja terwijl heb je wel een 4 jarige knol op stal staan wie wel gereden moet worden.. Als ik dat vooraf allemaal had geweten, dan was ik er nooit aan begonnen!! En ja als je er dan al 4x af bent gevallen, en ook 4x best hard, dan ga je toch wel twijfelen, en ik mag dus ook nog niet alleen naar de bak toe, omdat ik het nog niet genoeg vertrouw!
Maar tjah, mijn schoonzus is zo lief mij verder te helpen.. En mijn schoonzus heeft de papieren, dus dat zit wel goed
bah Doom een dier in laten slapen is nooit leuk. een paar jaar geleden kon onze hond ook niet meer opstaan, bleek ook vol kanker te zitten. We hebben haar nog een nacht thuis gehad maar ze had zoveelpijn dat we toen hebben besloten om haar in te laten slapen. ik mis haar nog steeds maar het is wel de beste beslissing geweest. Sterkte ermee.
Jeetje Doom dat is niet niks en altijd verdrietig zulke dingen
Had ik hier trouwens verteld van mijn kat die weg is? Die is dus nooit weer gekomen Ondertussen is het 5 weken geleden en heb ik die hoop dus maar opgegeven.
leuk die hengstenshow ellen! leuk dat cadeau suus. daar hebben ze ook echt nog wat aan na de bruiloft. skipper, thanx! je kan ook in je brood veel variatie brengen; niet alleen qua beleg, maar juist ook in broodsoort. eet bij je ontbijt bijvoorbeeld volkoren brood en bij je lunch roggebrood of desembrood. dit zijn broden zonder gist, waardoor het broden zijn met een heel andere werking op je lijf dan gewoon brood en juist dié afwisseling is zo belangrijk! sanne, je bezoek aan SEIN klinkt heftig, maar toch erg goed. Fijn dat de neuroloog kennis van zaken had en je daarmee een goed gevoel heeft gegeven. Balen van de nieuwe medicijnen weer, ook dat je daardoor die leefregels hebt en je gewicht zo onder vuur komt te liggen. goed blijven eten dus meis! monica, bij jou dus enkel goede berichten? Fijn zeg! kan me voorstellen dat je die operatie nog even uitstelt... er staat zoveel op stapel! Wat voor reptiel heb je? fijn weekend wendy! elan, waar haal je dat appel-ding vandaan? klinkt lekker namelijk! dominique, probeer niet iedere dag te wegen. je gewicht hangt namelijk nauw samen met je vochtbalans en je hormoonhuishouding. 1x per week is echt genoeg! suus, heel veel plezier meis! en dat weer? daar denkt niemand later meer aan! eva, sauna was heeeeerlijk! over 2 weken gaan we weer van de docent gisteren een mailtje gehad dat hij nog geen tijd had en vanmorgen een keurige mail met reactie. Ik zat dus op de scheidslijn van voldoende/goed en de balans is doorgeslagen naar een voldoende omdat het reflectiegedeelte onvoldoende was. Voor dit gedeelte had ik vanuit de kennis gereflecteerd, niet vanuit de persoon en mijn eigen handelen. Jammer, maar een volgende keer beter. Mocht wel een herziene versie inleveren, maar dat vind ik onzin. Het gaat me ook niet om het cijfer, maar om de feedback; wil gewoon graag weten hoe en wat een volgende keer.
SannevdM
Geplaatst: 27-02-09 11:34
Suus, heel veel plezier vandaag!
Eva, ben benieuwd naar foto's. Begint op te schieten nu! Leuk.
Doom, sterkte..
Sakkia, bah dat is ook naar!
Angelique, volgende keer inderdaad beter, maar een voldoende is toch ook oké.. Snap wel dat je de volgende keer wilt weten hoe of wat. Komt wel goed.
Wat betreft bezoek aan SEIN, was inderdaad goed. Maar ik was heel erg overrompeld door wat er allemaal gezegd werd, daardoor was ik zo overstuur denk ik. Ben nu weer wat rustiger geworden. En we gaan er maar weer voor met de nieuwe medicijnen & onderzoeken.
Edit: Armaris ik zal eens kijken of ik een oud topic kan vinden. Als je dat doorleest weet je wat meer.
Ik kan niet meer editten, maar voor jou dan Armaris. (Anders moet ik alles gaan typen, zoveel werk, er ontbreekt nog wel een stuk, maargoed in grote lijnen weet je het dan.) [LZP] SannevdM in het ziekenhuis. Update: weer thuis!
doom
Geplaatst: 27-02-09 12:27
bedankt allemaal voor de lieve berichtjes ( hier en in het topic zelf )
Het is even doorbijten, verdriet slijt vanzelf, gelukkig krijgen we geen leegte in huis dat zo helemaal een hel zijn. We hebben namelijk 2 jongen honden ( koningspoedels) van 1 en 1.5 jaar.
Zo Angelique, jij hebt het gisteren lekker gehad? Ik ben ook een fanatieke bezoeker van de sauna! Ga morgen weer met vriendlief. Mag ik vragen of je badkleding aanhebt of niet? Ik niet meer sinds laatste x, het was zo heerlijk dat ik het niet meer aanhoef
Ik heb een baardagaam, het is echt een dondersteen! Is net na 5maanden uit zijn winterrust en heeft al 3sprinkhanen op! Heerlijk! Hij is ongelooflijk maf! http://www.dragonpalace.nl/images/S6300383.jpg
Jammer van je cijfer maar je gaat er enorm positief mee om!
doom, ik heb zelf 3 honden, moet er niet aandenken om 1 te moeten inslapen, wat vreselijk moet dat voor jou zijn ! Sizzy, veel plezier hoor! Enne, ik ben ook benieuwd naar foto's! Sakkia, sterkte hoor van je poes! Kan geloven dat je nu even verdriet hebt! Ik vind je dag netjes, buiten de rose natuurlijk
Ik en vriendlief hebben afgesproken dat we dit weekend eens gaan praten over de toekomst, zijn studeren en wat hij nu precies allemaal wilt en natuurlijk eens opzoeken of we subsidies krijgen want hij valt zonder inkomen,helaas! Komt hélemaal goed
Wat is tartaar?
Mijn dagje: l: 4 boterhammen met magere kaas en banaan t: fruit, denk een mango a: bord spaghetti t: ?? Sinaasappel?