Sizzy schreef:M'n stufi is ook weer binnen, dus van de week gaan die dingen wel op de post denk ik LA
Je bent een schatje
enne, lekker genieten straks bij de italiaan meid, het is weekend
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:M'n stufi is ook weer binnen, dus van de week gaan die dingen wel op de post denk ik LA
enne, lekker genieten straks bij de italiaan meid, het is weekend
dus beetje dansen.... 

)!Springen 's avonds was ook weer erggg spannend met 2 Nederlanders in de top 3 (1e en 3e plek). 
Feestje van vanavond gaat wrs niet door (ook al heb ik m'n kaartje van 20 euro al.. grr)
.
, die stukjes taart tikken aan
. Moet het nu zien uit te houden tot dinsdag, met het eten dat ik heb.
vandaag even balanzen...LittleAnn schreef:Mmm anja beetje jammer jouw planning....wat ga je als avondeten eten?
LittleAnn schreef:Oh hum ik ken het, erg is dat he! kun je nog je vriezer leegeten?
.
) met magere varkensfilet stukjes en sperzieboontjes, verse aardappelpuree en als toetje bakje Vitalinea chocomousse
Humphrey schreef:Vandaag:
O: Ontbijtgranen met sojamelk
T: Yoghurt met muesli
L: Glas vruchtensap, 3 bb met chocolade
T: Appel, 2 mandarijnen
D: Spaghetti met groenten (heb geschooid bij vriendje)
T: Banaan
.
ladyjoy schreef:Vandaag:
B: 1 br bolletje; gekookt ei, 2 br boterhammen; 1x kipgehakt, 1x halve plakje kaas, 2 geperste sinaasappels
T: pakje bamisoep
T: 2 Liga Continue Chocola koekjes
A: pak roerbakgroenten (900 calo's ?!?!)
T: warme appel met kaneel en zoetstof
Beweging: paardrijden
Feestje van vanavond gaat wrs niet door (ook al heb ik m'n kaartje van 20 euro al.. grr)
ladyjoy schreef:Vandaag:
B: 1 br bolletje; gekookt ei, 2 br boterhammen; 1x kipgehakt, 1x halve plakje kaas, 2 geperste sinaasappels
T: pakje bamisoep
T: 2 Liga Continue Chocola koekjes
A: Vlaamse roerbakgroenten (vlaamse aardappeltjes, sperziebonen, ui & wortel), bakje Soja chocolade vla
T: warme appel met kaneel en zoetstof, iets lekkers
Beweging: 2uur paardrijden
Feestje van vanavond gaat niet door (ook al heb ik m'n kaartje van 20 euro al.. grr)