Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik ben het wel met de rest eens dat je beter even langs de EHBO/huisarts kunt gaan. 
RaQuKA schreef:waarvoor moet je eigenlijk om de zoveel uur wakker worden gemaakt als je een hersenschudding heb ?
zei de huisarts altijd dat dat moest. Als de hersenschudding zwaar is moet je ook voorkomen dat iemand in slaap valt.Citaat:HERSENSCHUDDING
Ieder kind valt wel eens. Vaak valt het achteraf wel mee, maar soms kan er sprake zijn van lichamelijk letsel. Een hersenschudding is een klacht die nogal eens voorkomt. Het kind is dan suf/slaperig, ziet bleek en is angstig. Als er sprake is van bewusteloosheid, laat het kind dan liggen (maar blijf er wel bij) en zorg direkt voor deskundige hulp. Blijf bij het kind en observeer de ademhaling (diepte en frequentie van de ademhaling) en de bloedcirculatie (door regelmatig de polsslag te voelen).
Bij een hersenschudding is het belangrijk om het kind de eerste 24 uur, ieder uur even wakker te maken om zo te controleren of hij/zij nog wekbaar is. Krijgt u het kind niet wakker of blijft het erg suf, neemt u dan direct contact op met de afdeling Acute Hulp.

Hoop dat t meevalt!

Avondeten viel nog mee, heb alleen kale spaghetti en sla op en geen vlees, maar daarna beetje doorgeslagen.
Heb joghurt met hagelslag op, koekjes, merci's, een dove amicelli, nog wat fruit en wat dropjes.

.
) 
(niet te verwarren met de sportschool waarvan ik dit voedingsschema volg
) En daarna echt aan de gang wil met mijn corset want volgende week zijn mijn kinderen jarig en dan wil ik de zooi aan kant hebben thuis!

wel op het werk trouwens maar zo'n buikpijn en diarree. Nou ben ik ook ongesteld en dan heb ik dat altijd wel een beetje mara nooit zo erg. Misschien dat ik straks ook wel weer huiswaarts vertrek maar dat zie ik nog wel even.