Bhriseis schreef:O: 90 g havermout met 250 ml bio-sojamelk, glas bio-sojamelk, lijnzaad, amandelschaafsel, water
B: Paarden verzorgen en boodschappen doen
T: 1 kleine appel
L: 100 g meergranen stokbrood, opengesneden en dubbel belegd: tomatentapenade, gegrilde courgette (halve), halve gegrilde paprika, light-brie; toetje schaaltje watermeloen
T: kop groene thee met een clean vijgenkoekje (recept van Gast7391), /, 150 g magere kwark met lijnzaad, schraapsel van het koekjesdeeg dat aan de bakplaat bleef hangen
A: 3 opscheplepels gestoofde sperzieboontjes met ui van gisteren, 1 opscheplepel gebakken aardappelen, 2 opscheplepels rauwe witlof (met dressing van mayo en poedersuiker en water)
B: / Ik heb het nieuwe filmpje van BR nog niet en voel me sowieso zielig, dus ik ga gamen
T: 1 vijgenkoekje groene muntthee
He wat goed Chantal! Ik zou ook erg blij zijn met zo'n positief advies! En bedankt om dat van die eiwitten te posten

Ik besloot slim te doen en deze maand inderdaad door te slikken. Maandag is altijd mij stop-dag, en mijn menstruatie kwam zondag gewoon al door, ik had vreemde trek in van alle zoete troep, en ik kreeg buikpijn

Veel succes Gast7391!

Dankje Many

Morrow Les