Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

niet opgeven... Ik moet zeggen, ik vind het een nette dag.
ben weer een 0,5 kilo kwijt.
ben blij dat het een klein beetje afgekoeld is. hier is het lekker zonnig maar er staat ontzettend veel wind. lekker weer voor een flinke buitenrit dacht ik zo
.
. Het enige probleem met de 'katjang pedis' nootjes is, als je eenmaal begint, kun je er niet meer van afblijven
.
. Fijne vakantie trouwens!
.
.
. Meestal zit ik na een worstje, een hamburger en een sateetje wel vol
. Daarnaast eet ik wel altijd braaf een groene salade, weinig saus en nog een gepofte aardappel ofzo.
! Toen ik begon te posten in dit topic, woog ik 80.1 en vandaag al 79.5. Het gaat misschien niet ultra snel, maar ik heb liever dat het langzaam gaat dan dat ik weer ga jojo'en
.
.
Had wel net een bak yoghurt met rode bessen gegeten, dus kleren aan, tanden poetsen en op de fiets. Ze was er 5 minuten eerder dan ik. Jónas is aan alle kanten bevoeld en bekeken, buigproeven gedaan op beide achterbenen. Hij loopt niet helemaal lekker op rechtsachter, dat merk je vooral tijdens het rijden. Maar uit de buigproeven kwam dat hij linksachter niet goed is. Bij het longeren op het harde was ie soms rechtsom niet goed, soms linksom. Hij is niet kreupel, wel stijf op rechts, en zet zijn achterbenen niet altijd goed neer. Echt een duidelijke oorzaak kon ze niet vinden.
.
!
. Wel vervelend dat je sowieso al denkt dat de DA moet komen, ik hoop dat hij niks blijvends heeft hoor!
] ; ik ben er ook reuze blij mee haha
.
Ik heb lekker op de bank gehangen met mijn vriend en een film gekeken. Vlak daarna belde een goede vriendin dat het uit is met haar vriend, relatie van ruim 3 jaar, wonen ook samen. Het zat er al een beetje aan te komen, het ging al een tijdje niet helemaal zoals het zou moeten, maar het blijft natuurlijk ontzettend vervelend. 
)