Heb wel veel groenten gehad, maar ook de slechte dingen niet kunnen laten liggen.
(en ijs met dubbel slagroom en spikkels) en nu zie ik de kilo's gewoon verdubbelen. haha...
H&M staat overigens bekend om de slechte levertijden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(en ijs met dubbel slagroom en spikkels)
en morgen de hele nacht werken!
Mijn dag was niet zo geweldig 
)

), ben net thuis en zit aan m'n lunch 
Sizzy schreef:Wat een rust hier!
Vanmorgen een heerlijke buitenrit gemaakt, daarna tuig schoon gemaakt voor morgen (toch handig zo'n wedstrijd), ben net thuis en zit aan m'n lunch
wilde ff lekker rustig aan doen en wat anders doen. Morgen hebben we nl wedstrijd

wat is eraan de hand dan?
jullie hadden nog wel net de sleutel gekregen!
Ik wil hem echt niet kwijt en hij raakt ook niet van me af voordat hij me de kans heeft gegeven maar ik weet 't echt niet... Hij weet 't al niet meer sinds we 't huis gekocht hebben. Of hij nog wel wil, zijn gevoelens, hij heeft er geen vertrouwen meer in, is er niet meer van overtuigd dat het goed komt

Nou ja, vanavond maar weer praten, en dan laat ik het los allemaal en zien we het wel. Vanochtend met een vriendin gesproken en net ook is een andere vriendin van me langsgeweest en ik ben nu iig weer wat rustiger. Heb behalve mijn ontbijt inmiddels ook al een koekje op 
Heb gezonde dingen gekocht en 1 chocoladereep die ik van LJ heb gekregen
. Ik had een overheerlijke berliner bol met pudding in mijn hand, maar ben die weer terug gaan zetten. Mijn broek zit losjes en dat wil ik graag zo houden 

Zin in, alleen niet zo gezond
haha