T: 1 galiameloen
, 2 stukjes appelL: Tomatensalade + ijsbergsla + knäckebrötjes
T: Kwark, appel
A: Geen idee.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, 2 stukjes appel
Als het echt warm is drink ik ook weleens Aquana. Als ik in de week iets anders drink, dan drink ik 180 gr magere melk/vruchtensap, als het aangegeven wordt op het voedingsschema. 

orri schreef:Wat drinken jullie op een dag? Ik drink alleen water, zo'n 2,5 liter dagelijks en 's avonds 250 ml theeAls het echt warm is drink ik ook weleens Aquana. Als ik in de week iets anders drink, dan drink ik 180 gr magere melk/vruchtensap, als het aangegeven wordt op het voedingsschema.

) of wat vurchtendrank, coolbest of spa fruitofzo, maar niet teveel. En een enkele keer wat fris, 7-up of fanta of ice-tea. Maar dat is meestal alleen als ik uit ben of op een terrasje zit ofzo.

)
En een fruitshake van de AH... (wederom te zuur)
), toen proberen op te staan waarna ik direct flauwviel. Na 5 minuten weer geprobeerd, toen ging het beter. Wel zwart voor mijn ogen maar kon gelukkig blijven staan. Heb me toen toch maar met pijn en moeite in het zadel gehesen, want stond aan de andere kant van het bos (waar ook geen auto's kunnen komen). Naar stal gereden en daar gelukkig goed opgevangen, bekertje water, Amo werd voor me afgezadeld en in de wei gezet. Mijn vader me op komen halen (was op de fiets), en nu zit ik thuis. Even afwachten hoe het met mijn rug gaat, ik voel een rare bobbel naast/op mijn ruggegraat en het doet echt pijn, dus even aankijken hoe het gaat. Verder dacht ik dat ik was flauwgevallen van de pijn, maar mijn moeder geloofd er niet zo in, omdat ik ook ontzettende hoofdpijn heb en wazig zie, denkt ze dat er misschien meer is.
Was iig geen lekker ritje. Net toen ik thuis kwam een banaan op, even wat energie, en drie dropjes (maar dat meer om mezelf te troosten
).
Klinkt niet goed met je rug, zou toch even langs de dokter/EHBO gaan, beter voor niets dan dat het iets is..

Spinning doe ik 2x in de week, is wel leuk, ik heb nu ook last van mijn keel dus ben op een iets rustiger tempo aan het trainen zodat ik hopelijk donderdag weer volop mijn zwaarste dag kan draaien