Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
→ pompoen en kikkererwten uit de oven met pittige abrikozensaus.

dus vandaar dat de mars geen een uur, maar twee uur duurde en twee keer zo lang was. Dus hopelijk maakt het enige positieve impact
pien_2010 schreef:Als het gaat over goed, beter, best als het gaat om uitgeven en budgets, merken jullie wel dat ik niet mee doe aan de discussie. Ik vind het prima wat iedereen doet hoor, maar ik vind het te streng, te Nederlands. Ik vind kritisch zijn op voeding, milieu en andere zaken heel erg belangrijk en ik vind dat het leven ook gevierd moet worden en daar hoort voor mij een glaasje wijn bij of een biertje, af en toe nieuwe kleren (niet te duur), spulletjes kopen en soms niet teveel nadenken![]()
![]()
Viva la vie
[ [url=m/3qZBmq.png]Afbeelding[/url] ]
En maar gelijk mijn avatar gewijzigd
poes schreef:Leuke ava pien
Ik geef ook heel graag uit. Werk er ook hard genoeg voor en spaar ook goed.

pien_2010 schreef:Mag ik het recept? Ziet er zo lekker uit en ik heb nog veel pompoenen id tuin staan.
Was volgens mij ook van die Gaz Oakley.
Was heel leuk! Ik heb twee vriendinnen van mij (die elkaar wel eens gezien hebben maar niet echt kennen) overgehaald om mee te doen. En wij hebben dus vandaag samen gegeten. Wraps met een mix van kidney bonen, paprika, ui en mais. En dan met salsa en guacamole. En dan evt ijsbergsla / komkommer.