Ik vind het een mooi lijstje Phor!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Espoir_ schreef:Haha ja Ntlie, maar dat komt waarschijnlijk omdat je heb gekozen voor lekkere dingen of niet? Ik compenseer dan vaak ook hoor.
Ntlie_ schreef:Espoir_ schreef:Haha ja Ntlie, maar dat komt waarschijnlijk omdat je heb gekozen voor lekkere dingen of niet? Ik compenseer dan vaak ook hoor.
Ja klopt deels wel, was behoorlijk vol van de scones..
Maar over t algemeen zijn mijn lijstjes wel karig vergeleken bij die van jullie hoor.. Ik zou m'n ontbijt graag wat uitbreiden om te beginnen, dus hoop uit jullie lijstjes ook wat ideetjes te halen.
Bhriseis schreef:Kay, de meeste mensen eten gewoon veel te weinig zonder het zelf te beseffenIk ben meer beginnen eten door dit topic (en het Jillian topic), en ik heb me in tijden niet zo goed gevoeld!
Ntlie, als je niet zo van de tussendoortjes bent, is het een goede richtlijn om voor jezelf drie volle maaltijden te voorzien. Ik eet eigenlijk nooit onder de 600 kcal per maaltijd als ik maar 1 of 2 tussendoortjes neem.
phormicola schreef:Verbaasd me niets Jespri, je lijstje was erg karig. Vandaag ook weer
Mijn planning voor vandaag:
T: half schepje creatine aangelengd met water
O: halve cup havermout en 2el Bambix, 1 banaan, 1 el pindakaas, 1el appelstroop, halfvolle melk en water
T: stuk ananas
B: 12km fietsen, 4.5u lesgeven
L: flinke bak groene linzen met veel broccoli, heirloomtomaat, ui en een half blikje tonijn, 1 hele avocado, beetje azijn en kruiden
T: 1 sinaasappel
B: 12km fietsen
A:gestoomde tempeh in tomatensaus, ui en knoflook, basmatirijst, kruiden en wat kokosolie1 pitabroodje, 2 braadworsten, mayo en ketchup
T: 1 glas halfvolle melk, watermeloen slushie
Commentaar is welkom
Many schreef:O: havermout met rijstmelk, een halve mango, lijnzaad, chia en pittenmix
T: 3 kleine worteltjes, paar noten
L: 100gr kikkererwten met 1 rode biet, 1 zoete aardappel, snijbiet, rode ui en een dressing van olijfolie/rodewijnazijn/mosterd
T: nog een paar noten, banaan, sinaasappel
A: volkoren spaghetti met verse tomatensaus, paprika en courgette (klein bordje, niet veel tijd om te eten)
T: appel
B: 1 uur paardrijden
Nada schreef:O: Havermout, amandelmelk, banaan, agavesiroop, kaneel, half glas verse jus de orange, kop munt thee
L: Drie bruine boterhammen met 1 avocado, wat peper en zout en hummus met een stuk komkommer, glas water
T:Appel en kop thee
A:Iets van wokgroentes of gegrilde groentes? , glas waterGrote gepofte aardappel met kruidenboter/creme fraiche sausje, vega burger met ui en kastanje champignons, bloemkool met kaas en kruiden uit de oven
T:Kop thee of glas water en handje noten
B: Uurzonder zadelrijden