Mijn vriend zit haast elke minuut te snuiten vanwege een allergie. Laat hij nu net een trompet nadoen. Sinds mijn nieuwe implantaat(extern) stoort dit me echt enorm
Hoi meiden! Ik zit ff op de iPhone van mn vriend dus ga morgen weer bijlezen, anders word het zo onduidelijk (heb hier geen enter ) ik heb vandaag voor het eerst gesprongen met remy was egt super gaaf!! Ze springt egt super!
Ik heb van het weekend genoeg beweging gehad.. Gister in totaal 37 km gefietst... en half uurtje paardgereden, alleen gestapt maar toch.. En net een half uur gelopen .. Lijkt mij genoeg of niet ??
Ik sprak vanmiddag een mevrouw, die ook organisatie doet voor onderlinge wedstrijden bij ons op stal. Dus ze vroeg of ik mij had ingeschreven. Nee dat had ik niet haar dochter zou ook mee doen (is ook mijn vriendin) dus ik zei nou oke ik doe ook mee. Haha ik had de woorden nog niet koud en ze heeft mij ingeschreven dus .. a.s vrijdag onderlinge wedstrijdje.. brrr.
Vind ik wel super gaaf dat zij mij zo motiveerd om mee te doen
Katia leuke dingen gekocht Zie ik morgen ga ik ook lekker shoppen!! Egt zin in
lesilla
Geplaatst: 24-05-09 18:59
_Patriciaa schreef:
Hoi meiden! Ik zit ff op de iPhone van mn vriend dus ga morgen weer bijlezen, anders word het zo onduidelijk (heb hier geen enter ) ik heb vandaag voor het eerst gesprongen met remy was egt super gaaf!! Ze springt egt super!
Haha ja is best handig :p we zijn samen f1 aan het kijken
lana_te
Geplaatst: 24-05-09 19:24
@paulien: Meid, kop op! Het komt wel goed. Madeira is zo te zien wel voorzichtig met je. Ze crost niet weg, ze galopeerd gewoon rustig. Proficiat met je super les vrijdag! @sokje: Mooie poest zeg! Een echte tijger . @denice: Proficiat met je wedstrijd! @doom: Leuk huis, ziet er gezellig uit! Kan je zeker iets speciaals van maken. @sanne: Mooie pumps!
Vandaag een reuze rommelmarkt, heb een leuk lampje gekocht! Stond 3euro, maar omdat ik het was was 1,5 euro ook goed zei die man . Kwa eten is het gewoon een slecht wekend, pizza, spahetti, bbq, 2x friet ... http://i155.photobucket.com/albums/s301 ... 1243185855
Even beetje bleuh want na heerlijke vakantie komen we thuis met het bericht dat de hond van Niels en zn ouders ingeslapen is, beestje was gewoon te oud en was op...maar Niels is even helemaal kapot ervan, en ik voel me er ook niet helemaal top onder
Ben weer terug van weekendje weg met de paarden! Het was echt fanastisch echt onwijs mooie ritten gemaakt, heerlijk door de bossen en over de hei. Paar goede sprintjes getrokken met Gadget, hij kan HEUL hard
Zal straks even bijlezen en wat foto's plaatsen! Heb net heerlijk Domino's Pizza besteld
Wel even een snelle voor ingrid, wat een naar bericht als je net terug komt van vakantie. Dat is hopelijk wel goed geslaagd?
ItsMe2
Geplaatst: 24-05-09 21:21
Ik heb nu een leuke deal met mijzelf.... Als ik tussen de 81 en 80 kg zit, mag ik een nieuw dekje kopen. Ik heb de BR event sjabrak gezien.. zit dan alleen nog te twijfelen tussen lime of aqua. Wat zouden jullie doen, op een nu nog bruin paard, die langzaam veranderd naar een schimmel ?
Hier mijn planning voor morgen.
Ontbijt: 2vk boterhammen met halvarine, en hagelslag puur. Kop thee. Tussendoor: 2 kopjes koffie verkeerd met stuk fruit. Lunch: 3 vk boterhammen met halvarine, en mager beleg, glas melk. Tussendoor: Kop thee, stuk fruit. Opkikker tomaat, stuk komkommer. Avondeten: Wat de pot schaft. Tussendoor: 1 of 2 glaasjes light drinken, en nog een stuk komkommer denk ik