Humphrey schreef:Ben je nu klaar Anja?
Nope, vrijdag nog bio. Nog een weekje doorbijten dus...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Humphrey schreef:Ben je nu klaar Anja?
aardappeltjes gebakken, broccoli en een lekker tartaartje met gebakken stukken champignons
Was nog gezond ook dus! 
Het woordenboek geeft nl alleen maar avocado aan
Dat het google voorkomt dat zou ik niet voor waar aannemen, daar schrijven ze van alles op websites 
Morgenochtend dus lekker een rustig stapbuitenritje maken en zondag knallen
Hij vindt het ook nog best leuk, dus dat is mooi meegenomen
heeeeel handig! Das het voordeel als mannen al zelfstandig hebben gewoond, of dat het in de opvoeding is meegegeven. Als ik zoons mag krijgen later krijgen ze zeker dit soort dingen mee!
Hij woont ook al zo'n 7/8 jaar op zichzelf (nou ja in een studentenhuis) Scheelt echt! Heb zo'n hekel aan mannen die niks kunnen in het huishouden (vinden ze zelf)
Sizzy schreef:March, het is echt avocadoHet woordenboek geeft nl alleen maar avocado aan
Dat het google voorkomt dat zou ik niet voor waar aannemen, daar schrijven ze van alles op websites

Citaat:De avocado, ook wel advocaatpeer of foutief advocaat genoemd, is een groene vrucht die groeit aan de advocaatboom (Persea americana).
Ik associeer een halve advocaat ook met andere dingen
hihi
Stom!
Humphrey schreef:Vandaag:
O: Kom ontbijtgranen met sojamelk
T: Banaan, handje noten en rozijnen
L: Glas multivitamine, 2 bb met kaas
Examen
Uurtje hardlopen
T: Yoghurt met jam
D: Tex mex (vegetarisch)
30 min zwemmen
T: Popcorn![]()
In totaal ook nog 40 min fietsen.
En 1,5 l water.

.
.
Ben het zo beu hè, zeker omdat ik de voorbije dagen echt aan het aftellen was en dan is het echt deprimerend als je er dan toch nog niet vanaf bent. Niet op zn minst omdat ik toch al over-emotioneel ben van mn examen-uitputting.
Ik ga ook lekker mijn gang vanavond, lekker de hele avond basispasjes oefenen met zijn broertje hahaha