Super dat je zo snel geslaagd bent voor je trouwjurk, Sylhouet! Ik stuur je ook even een pm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Jemig, maat 38! Dat had ik al niet meer met mijn bruiloft en toen woog ik 65 kg.
Leuk dat je in 1 x geslaagd bent, scheelt weer trouwjurkenstress
Hoe doe je dat met vervoer naar Costa Rica? Gaat de jurk apart, want ik neem niet aan dat je die in je koffer propt
Ik bedenk me net dat het wel een mooi streven is om weer in mijn bruidsjurk te passen.
Citaat:En ik lees hier dat iedereen zijn tieten verliesd enzo, ik ben bereid wat weg te geven hoor gaat er maar niet af! Net als bij mn billen..
Fitzroy schreef:Morgen vieren we de verjaardag van mijn man, ik ben er nog niet uit of ik dan een SAL-dagje ga doen.
Riëtte schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar je jurk, zal je ook wel een pb sturen! En dan nog in Assen! Toen ik ging trouwen woonde ik in Assen en ben juist in Groningen wezen passen, meer keus doordat er meer winkels waren.
Overigens ging het mij puur om het model uit te zoeken, want ik had het geluk dat mijn zus mijn jurk ging maken!
Die zijde blijft idd erg mooi!
Riëtte schreef:ramen zijn echt matglas na die storm van donderdag
LotteAnna schreef:AAHhh ik heb echt geen geld meer, hoop dat stufi snel gestort wordt anders kan ik geen boodschappen doen.