Ontbijt geskipt dus een uitgebreidere/grotere lunch:
omelet op boulogne brood met een plakje ham. In de omelet zitten leftovers groenten; prei, paprika, ui en knoflook + kruiden. Bovenop nog wat feta kass
Kaula
Geplaatst: 19-08-24 18:36
Thanks voor de complimenten over mijn plaatjes, zijn gewoon op het aanrechtblad gemaakt maar heb er ook zeker lol in!
Sticky tofu met broccoli en rijst.
En van de week zelf brood gebakken. Wel met een klein beetje hulp van de broodbakmachine, maar de mix zelf gemaakt met o.a tarwezemelen en yoghurt.
Macaroni met Mexicaans gehakt en chorizo van GetFitGirl Ziet er minder mooi uit als het smaakt, want het is echt lekker - maar ik ben sowieso gek van chorizo :’).
Kaula
Geplaatst: 20-08-24 19:01
Macaroni met chorizo is altijd een goed idee
Miso butterbeans met courgette spies.
friezenfan2
Geplaatst: 20-08-24 19:14
Piri piri wokstukjes met nasi groente, chowmein noodles en een teriyaki saus.
Geen idee wat er te pittig aan was maar ik merkte het wel. En tegenwoordig zit de nasi bami groente in een zak maar zit de rode peper er ook door heen gehakt. Die gooi ik altijd weg zonder hem te gebruiken.
marygoround
Geplaatst: 20-08-24 19:57
Wrap met vega gehakt en groenten, yoghurt-knoflook sausje. Deze wrap ging niet echt lekker meer dicht
Miso butterbeans met courgette spies. [ Afbeelding ]
Er gaat een wereld voor me open hoor haha ik had het nog nooit gegeten in deze combi. Gaan we vaker doen. Ik vind chorizo bv ook heel erg lekker om op te bakken en bij de hutspot er bovenop te doen