Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:Als ik de meeste lijstjes zie langskomen dan zit daar ruim voldoende eiwit in hoor, damesIn rijkere landen eten mensen chronisch teveel eiwit, daar horen wij Nederlanders ook bij
Het is maar heel afentoe dat ik een lijstje voorbij zie komen met te weinig eiwit, en dat zijn karige lijstjes met alleen maar ongezonde dingen, of 'misser' lijstjes
Enige uitzondering is Many, volgens mij. Many, weet jij ongeveer hoeveel eiwitten jij binnenkrijgt op een dag? Ik vind dat lastiger inschatten bij een vegan/vegetarisch eetpatroon
Daenerys schreef:Waarom ontbijt je met 5 plakjes ham, Matheno?
Many schreef:Uitzondering als in dat ik structureel te weinig eiwtten eet? Of juist niet? Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoeveel eiwitten ik binnen krijg. Ik moet echt maar eens beter bijhouden wat ik eet en dat invullen, dat geeft me veel meer inzicht.
Wat voor taart ga je bakken?
Danoesje, wat een goed nieuws! Hopelijk blijft het zo goed gaan!
Bhriseis schreef:Veel succes Chantal! Komt wel goed!
Hm. Ik moet mezelf toch wel inhouden om niet op bed te gaan liggen met een bak Ben & Jerry's... Wat is ongesteld zijn toch een feest he.
Matheno schreef:Dus dat hou ik voor nu nog maar even aan; totdat ik de moed gevonden heb om te ontbijten met groene smoothies haha.