Noor, je hebt gelijk over Madeira maar het ligt er heel erg aan, als je gelijk aanpakt vanaf het moment dat ze iets doet is het eigenlijk gewoon over (maar ik had de lef er niet voor, nu moet ik het gewoon van mezelf doen).
Veel plezier ellen, Ik ga zo ook maar richting stal voel me alleen niet zo goed dus weet nog niet of ik ga rijden zie ut wel.
Mijn conditie is toch ietwat vooruit gegaan gelukkig. Kreeg wel enorme steken in mijn zij waardoor ik eerder moest stoppen anders had ik nog even paar minuutjes doorgefietst.
Ellen, fijn dat les aardig goed ging. Angelique, ben ook wel benieuwd hoe je les ging? Noor, super dat je conditie vooruit gaat
Net had ik de binnenbak voor mij alleen. Heb erg veel gegalopeerd. Vond dat ik nu niet meer bang mocht zijn. Nou het werkte wel . Ik merk, hoe sneller/meer ik Madeir aan het werk zet, hoe liever ze is
Wat een rust hier, is ook wel eens fijn voor het bijlezen
Mn lief en ik hebben net "gewandeld" met de katten... de katten mee naar buiten (lopen altijd buiten) en een stukkie gewandeld, ze liepen echt met ons mee, beetje heen en weer rennen, lekke baldadig ook achter dennenappels aanrennen enzo, was erg komisch.. haha...
ukje
Geplaatst: 23-05-09 22:09
Ken mensen die serieus de katten uitlaten in tuigje Is ook is leuk toch.
Jongens waar zijn jullie allemaal heen. Het is ook het een of het ander. Het ene moment ligt het topic zowat dood en het andere vliegt het zo hard dat je het niet bij kan houden. Ook wel is lekker hoor op je gemakje bij kunnen lezen.
Ik ga zo naar de sportschool weer is spinnen in weken hoop dak het nog bij kan benen.
Ik ben even dieetuit dus heb sowieso niks te melden, Ik zat op mijn doel voor mijn verjaardag en nu helemaal niet meer. En heb gewoon geen zin om zo hard te werken voor iets dat ik toch niet kan controleren.
Ik ben gisteren bij mijn tante geweest Incl gezin, was weer heel gezellig En het fijne: ik heb weer moed voor mijn examens
Ik heb nou ook gezien dat een franse boek die ik moet lezen ook in het nederlands vertaald is, zouden jullie alleen de vertaling lezen? Of samenleggen?
Ik zou niet alleen de vertaling lezen. Namen en ook andere dingen kunnen voor het gemak veranderd zijn. En als jij alleen het nederlandse boek kent en ze vragen je dingen die niet in de vertaling staan ben je wel een beetje de pineut.
Zit d'r in Chinees eigenlijk veel 'ongezonds'? Leek me niet, maar ouders zeiden dat het wel nog vettig is (de saus)?
Madeira_
Geplaatst: 24-05-09 15:51
Katia, lieve meid je bent zo goed bezig! Niet opgeven hoor je hebt al zo'n mooi gewicht! Ik ben in elkgeval heel trots op je
Armaris, zoals Noor ook al zei, ik zou beide boeken lezen. Want namen enz. kunnen inderdaad veranderd zijn.
Magli, volgens mij is de saus inderdaad niet zo gezond.
Mijn dagje vandaag: O: 1 cracker met smeerkaas (met mijn maagband blijft 's morgens ALLES hangen, dus vond het knap van mezelf haha) T: 1 plak ontbijtkoek (zonder boter) L: 1 pistoletje met American Filet T: 1 droge cracker
Drinken: water en 1,5 glas light frisdrank (zero fanta lemon).
Ik mag van Sonja (daar houdt ik mij een beetje aan, gezien ik niet veel kan eten, maar Sonja heeft wel goede afwisselingen) nog een kop kippe soep en nog een appel voor etenstijd! Nou dat krijg ik niet meer weg haha. Maar ik heb 's avonds meestal wel trek, na het avond eten (rond 8 uur ofzo) mag ik nog een speculaasje en neem ik dan nog wel de appel denk ik.. Of misschien toch zo.. Zie wel
Ik heb het even voor je opgezocht. En het valt nog best wel mee 0,10 gram vet per 100 gram saus. Dus als je er niet teveel van neemt kan het niet zo heel veel kwaad.