Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_deB

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:13

Hallo!

Ik ben weer terug van disney!! viel wel een beetje tegen, was weinig te doen en na een paar uur hadden we het wel gezien, en waren we allemaal chaggie door het te warme weer..
Maar daarna werd het gelukkig wel weer gezelliger, maar denk niet dat ik nog een keer terugga..
Vandaag beetje rare dag gehad, uitgeslapen (was kapot!) en 3 uur uurtje gelest. Heb alleen 4 boterhammen op en zometeen pizza..
Vanaf morgen doe ik weer mee

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:24

Joyce je eet echt veel te weinig om gezond af te vallen. Alles wat jij afvalt nu zal spier en/of vocht verlies zijn en dus hou je net zo veel vet als je nu hebt... Door zo weinig te eten gaat je lichaam juist al het vet dat je binnenkrijgt vasthouden.

Ik doe vandaag ook niet mee, veels te raar dagje... morgen ben ik weer van de partij.

Oliver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:34

Idd Joyce jij eet echt veeeeeeeel te weinig, misschien val je nu een paar dagen wat af, maar daarna komt echt ieder crackertje extra er bij aan.

Ik heb vandaag ook een raar dagje.
O: boterham met kaas
T: ontbijtkoek
L: 2 bolletjes met kaas + 2 appels
T: schaaltje yoghurt met 2 lepels mueslie
T: 2 spaanse crackers...
A: ?

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:09

ZO mijn planning voor vandaag. Ik geef toe het is een beetje weinig, maar dat is voor mij wel normaal in het weekend......

o: bakje magere yoghurt met all bran
l: rundvlees slaatje
t: paar stukjes speculaasje om het doosje leeg te maken om mee te nemen met de afwas
a: stampot rauwe andijvie.......

Heb vroeg gegeten dus ik denk dat ik straks nog wel iets te eten neem. Ik ga zo eerst maar eens beginnen aan een sinaasappel.
Heb niet gesport, serieus vandaag geen tijd voor gehad en ik denk dat het hem morgen ook niet wordt want dan i shet moederdag

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:26

Mocca schreef:
Planning;
O: Schaaltje magere joghurt met klein beetje cruesli
T: Plakje ontbijtkoek
L: 2 volkorenboterhammen, 1 appelstroop 1 cornedbeef
T: Peer
A: Bietjes, gekookte aardappels en biefstukje
T: Grapefruit

Zo, even aangepast. Nette dag vind ik zelf.
Heb ook geen tijd gehad om te eten, om 1 uur geluncht en daarna naar de manege, en toen ik terug kwam was het alweer 5 uur...Net avondeten op.

En flink gesport, pfft, wat een intensieve les vanmiddag. Maar het ging zoo lekker. Moest op een nogal 'moeilijk' paard, hij had er vanochtend tot 2 keer toe een meisje afgegooid, dat daarna met de ambulance afgevoerd is Had nog nooit op dit paard gereden, maar kreeg te horen dat hij wel zou gaan klieren omdat hij na vanochtend het idee had de wereld aan te kunnen, hij is nog jong (5) en flink in de puberteit. Maar heb er niks van gemerkt. Hij liep gewoon zo heerlijk, moest hem er wel even doorheen rijden, maar daarna keurig nageeflijk in alle gangen, heb nog nooit op zo'n lekker manegepaard gereden, heerlijk beest! Gelukkig was de instructrice het ermee eens, want ze vond dat hij 'perfect' liep. Maar goed, ik hou er niet meer over op als ik de kans krijg, dusja.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:31

suepergirl schreef:
_-:( en nu dan???

Nu heb ik nog meer hoofdpijn

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:57

Ik ga vanavond ook flink aan de drank, dus gaat helemaal goed komen
Staat voor vanavond weer een stuk taart in de koelkast zoals iedere zaterdag, lekker meegenomen van mijn werk

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 20:55

Grr ben vanmiddag aan de hagelslag gegaan, had echt enorme honger rond 17:00 en had niks binnen handbereik op mijn werk behalve zoet beleg .
Het was gelukkig maar een klein handje en ben dankzij de hagelslag niet knock-out gegaan .
Overigens wel de zaterdagse loempia afgeslagen

O: Grote kom Fruit n Fiber
T: - (redelijk vroeg geluched)
L: 2 bruine (volkoren?) pistoletjes met Becel light en 20+ kaas
T: Sinaasappel en een klein handje hagelslag
D: Roerbak/wokgroente met zoetzure woksaus, stukjes fipfilet en zilverliesrijst en als toetje een bakje verse aarbeitjes met magere yoghurt

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 21:02

Zo, ben helemaal tevreden met mezelf vandaag.
Keurig aan mijn schema gehouden, net nog lekker een snack-a-jack op. En ook veel gesport voor mijn doen, dus helemaal top.

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 21:56

Mocca schreef:
Zo, ben helemaal tevreden met mezelf vandaag.
Keurig aan mijn schema gehouden, net nog lekker een snack-a-jack op. En ook veel gesport voor mijn doen, dus helemaal top.

Jep ik ben ook heel tevreden over mijn dagje, dan wel niet gesport maar mijn eetschema gaat weer helemaal lekker.
We gaan weer goed Mocca

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 22:09

En nou volhouden.
Morgen wordt slecht, maar dat heb ik ingepland want dat wist ik al van te voren. Tja, moederdag he...'s ochtends taart, en 's avonds uit eten met oma.
En dan maandag weer gewoon streng. Jemig, is lange tijd geleden dat ik me een dag zo netjes heb gehouden, en achteraf is het ook niet moeilijk he, gewoon volhouden op bepaalde momenten maarja, das best moeilijk op dát moment.

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 22:18

Precies .

Morgenmiddag inderdaad taart, oma heeft allemaal verschillende vlaaien van de Multivlaai ingekocht, denk niet dat ik daar nee tegen kan zeggen maar ik ga het gewoo proberen

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 22:32

Daarom heb ik besloten dat ik ga koken met moederdag voor mijn moeder

Dat wordt biefstuk met champignons (voor iedereen behalve mezelf komt er ook nog champignonsaus bij) Gepofte aardappels en een overheerlijke salade. Als toetje wordt het vers fruit met wat creme fraiche en kokos. Toch best gezond

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 22:52

Ik heb ipv magere yoghurt, mager ijs met meloen gegeten 3,6% vet heel verkeerd!Ik heb als excuus dat ik 2 uur heb lopen sjouwen met boodschappen, erg moe was en het morgen moederdag is en ik dan helemaal niet zondigen ga!

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 22:58

Nou mijn dag is al helemaal niet om over naar huis te schrijven dus ik zeg maar niks...

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 08:32

Planning;
O: 2 volkoren beschuiten (1 halvajam 1 hagelslag), dun plakje suikerbrood
T: Stukje slagroomtaart
L: 2 volkoren boterhammen, 1 appelstroop 1 cornedbeef
T: Appel
A: Uit eten
T: -

Verder weer een uur fietsen, en waarschijnlijk niet rijden maar mennen vandaag. Iets minder actief inderdaad, maar ach, moet toch ook paard inspannen e.d. dus wel in beweging.

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 09:19

Vandaag op moederdag, zo meteen verder met mijn huidige naai project

O: 5 volkoren boterhammen, 15 gr dieet halvarine, 45 gr rookvlees (licht gezouten), 45 gr kipfilet
T: Banaan, 250 gr magere vruchten yoghurt
L: 5 volkoren boterhammen, 10 gr ontbijthalvarine, 45 gr kaas 20+, 45 gr honing
T: Banaan, Appel
A: 110 gr kipfilet, 7 gr olijfolie, 146 gr gekookte bietjes, 250 gr gekookte aardappelen, halve grapefruit
T: Kiwi

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 09:28

Gisteravond nog gezondigd met 5 droge toastjes met wat filet americain .

Mijn dagje vandaag:

O: 2 boterhammen met boter (becel dieet), 1x ham en 1x rundergehakt.
L: 1 tosti, beker melk, stukje meloen
A: Kip met rijst (volgens dieetrecept), tomaat/komkommersalade
T1: bakje vruchtenvla
T2: knackebrod met hagelslag
T3: stuk fruit

Ik ga zo de meiden buiten zetten en mijn paard vlechten en vanmiddag heb ik wedstrijd, dus geen tijd voor tussendoortjes overdag.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 10:04

Succes vanmiddag Ziolette!

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 10:29

Mijn dag was gister ook drama, en buikpijn 's nachts. Snap ook helemaal niet waarom ik dat doe want ga me er juist helemaal niet goed van voelen al dat slechte eten... Niet alleen voel ik me dan schuldig maar ook vind mijn lichaam het blijkbaar helemaal niet prettig om zoveel troep binnen te krijgen. Maar goed, heb een goede smoes voor gister en nu weer met volle moed er tegenaan

Planning:
O: cruesli light met magere melk.
T: fruit.
L: 2 volkorenbroodjes met mozzarella en sla, kippensoep.
T: ik hoop niks.
A: biefstuk met champignons en veel salade.
T: fruitsalade met creme fraiche en kokos.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 10:57

Mijn planning:

O: 4boterhammen met hagelslag + plakje ontbijtkoek
L: ?
T: mueslireep
A: sate + stokbrood + aardappelsalade
T: ?

MOet straks eens even kijken wat we allemaal in huis hebben want weer nu effe niks voor Lunch en tussendoor..
Heb trouwens gemerkt dat als ik 's ochtends wat uitgebreider eet, dus boterhammen, dat ik dan de rest van de dag minder snel honger heb. Dus dan kom ik minder in de verleiding om naar zoet te graaien

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:29

Hmm gister ben ik me een beetje te buiten gegaan aan broodachtige dingen, ik geloof dat ik 4 krentebollen op heb en zowat een half wit stokbrood en nog wat chocolade. Nouja voor mijn doen valt het wel mee, als ik in zo'n bui ben had ik ook al het eetbare in huis op kunnen vreten Van de kaasfondue overigens niet veel gehad, vond het niet meer zo lekker.

Vandaag:

O: 3 maisboterhammen + thee
L: Cup a soup + knäckebröt
T: Bakje komkommer + magere yoghurt, daarna nog een soepje ofzo? Niets in huis qua kwark/fruit e.d.
A: iig groente + vegaburger.

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:32

Is het goed als ik morgen pas weer meedoe?

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 14:11

Tuurlijk

Mijn dag:
T: ontbijtkoek met boter, appel
L: kaiserbroodje met aardbeien en ander helft jam, volkorenbolletje met hageslag, gekookt eitje en wat aardbeitjes.
T: notenkoek ofzo
D: ?

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 15:42

Mocca schreef:
Planning;
O: 2 volkoren beschuiten (1 halvajam 1 hagelslag), dun plakje suikerbrood
T: Halve banaan, stukje slagroomtaart
L: 2 volkoren boterhammen, 1 pindakaas (light) 1 cornedbeef, plakje ontbijtkoek
A: Uit eten
T: Appel

Even aangepast.
Niet gereden maar toch gemend vandaag, heerlijk! Ook redelijk actief, want Amo was op een gegeven moment zo in paniek dat ik er een hele tijd naast gelopen heb.