Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Ik ben net terug van de film, The Game Changers, en hij was érg interessant! Zeker een aanrader.
De zaal was niet afgeladen vol, maar toch wel halfvol, en vooral de hoeveelheid jongere mannen viel me op. Een goede ontwikkelingIk verwacht wel dat de film voor wat verandering zorgt.
GUSTIxBILL schreef:Gewone rijst gaat niet
Plakkende rijst gaat wel
Was aan overwegen bloemkoolrijst te proberen
Edelgist kan ik wel eens opzoeken.
Daarstraks groentelasanga gegeten met courgette en aubergine. Maar is toxh anders zonder kaassaus. Dank je voor de tip
Normaal at ik eigen beetje alles, buiten prei. At vooral graag groenten met gehakt(varianten) of kipfilet. Maar beide is nu te droog. Wel al een pastasaus gevonden waarbij ik het vlees niet mis.
Maar pasta lukt dus niet en dat mis ik wel... puree gaat ook
8nnemiek schreef:De economie zit dan ook wel op een toppunt nu.. Mensen hebben zo veel te besteden, geven belachelijke bedragen uit voor huizen en kopen nieuwe auto's en gaan vaker uiteten.. Bij meer geld voor luxe komt ook meestal meer vlees kijken helaas. Ik denk dat dat de grootste oorzaak is.
Jessix schreef:Hebben jullie ook al gehoord dat vleesconsumptie is toegenomen in Nederland?![]()
Ik zat blijkbaar echt in een roze wolk, dacht echt dat we goed bezig waren.