Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bhriseis schreef:O: 80 g haver, 200 ml bio sojamelk, water, beetje amandelschaafdel, lijnzaad; glas soja intens
B: Paarden verzorgen en boodschappen doen
L: 50 g donker meergranenbroodje, dubbel belegd, met brie, tomatentapenade, gegrilde courgette en tomaat, als toetje wat ananas
T: Schaaltje watermeloen, dubbele kop groene thee
B: BR Workout 6, 20 min. cardio aansluitend (spinning)
A: 150 g gekookte aardappelen met 4 grote opscheplepels gestoofde sperzieboontjes met uit, 1 vega schnitzel
T: 10 dadels
T: Chocolademousse van avocado (100 g)
mandy358 schreef:Wat een leuke recepten FSCA!!
Mm je ontbijt ziet er goed uit Phormicola![]()
Leuke dag gehad bij het festival Chantal?
Misschien inderdaad 1 avocado voor de volgende keer Bhriseis?
(Heel laat): bananenkwark (250 ml magere kwark 1 banaan, heerlijk) 1 vk knackebrod met kaas en tomaat
T: appeltje, wat snoepen van het beslag van kwarktaart
Planning
A: vleesvervanger, bruine bonen, aardappelen. Meloen
T: flink stuk kwarktaartwat aardbeitjes
D: water en thee
B: 2 km fietsen, ongeveer 45 minuten op stal bezig geweest, 4,5 km hardlopen
Anoniem schreef:O: havermout met appel, lijnzaad en havermelk
T: -
L: hard pompoenpitbroodje + 1x roggebrood met hummus en komkommer; 2x roggebrood met kaas en komkommer
T: handje walnoten
A: 2 bruine boterhammen met een omelet (ei, ui, tomaat, gruyere, champignons); grapefruit
B: 45 in fietsen, 45 min dressuurles, 15 min NTC
Many schreef:Hahaha Lis, verre vanIk hou gewoon van koken en nieuwe dingen proberen, dus dan ontdek je nog wel eens wat!
Voor jou begint het echte leven dus ook weer. Wel voorzichtig doen met je heup! Ik denk dat je na al het afwegen inmiddels ook wel aardig de hoeveelheden kunt schatten, of niet? Je gaat vast niet ineens veel meer of minder eten!
Chantal, falafelburgers maak ik meestal door een blik kikkererwten in de keukenmachine te vermalen met een rode ui, een teentje knoflook, wat groene kruiden (peterselie, koriander) en flink wat komijn. Eventueel kun je er nog wat (spelt)meel bij doen, zodat het iets meer een deegje wordt. Burgers vormen en dan bakken tot ze aan beide kanten bruin en knapperig zijn. Ze blijven aan de binnenkant wel redelijk zacht trouwens. Op internet staan heel veel recepten, dus ik zou eens googlen en kijken wat jou aanspreekt qua smaken!