Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Many schreef:Tiggs, waar wil je de olie voor gebruiken? Ik gebruik eigenlijk altijd kokosolie, dat kan tot hoge temperaturen verhit worden. Voor koude bereidingen pak ik meestal olijfolie.
Gister mijn verjaardag gevierd:
O: havermout met rijstmelk, appel, kaneel, lijnzaad en hennepzaad
T: flinke punt sinaasappeltaart
L: 1.5 kom courgette-muntsoep, paar scheppen rijstsalade met mango, paprika, bosui, peper, pinda's en kokos, 4 stokbroodjes met kruidenboter
T: appel
A: gele curry met aardappel, bloemkool en paksoi, 3 stokbroodjes
T: cornetto
phormicola schreef:O: 2/3c havermout en haverzemelen, 1 ei, halfvolle melk en water, 1el pindakaas, 1 volle tl appelstroop, halve banaan
B: 40min KT; borst, armen en voorkant benen
T: 1/3 schepje creatine, aangelengd met water
L: half blikje tonijn op water, 1/3c groene linzen, halve ui, 2 heirloomtomaten, komkommer, augurk, azijn, citroensap, olijfolie, kruiden
T: verse ananas,1 glas watermeloen slushie, 1 mgb waarvan 1 helft met jonge kaas en de andere helft met leverworst, augurk
A: schouderkarbonade, aardappelpuree, rode kool (veel opgeschept)
B: 30min rustig fietsenT: 1 glas watermeloen slushie
D: 250ml halfvolle melk, 3 mokken zwarte koffie,2 mokken thee, meerdere glazen water
B: huishouden
Kayleigh_ schreef:Mijn planning voor vandaag:
O: Eén schep whey perfection, gemengd met 250 ml soya melk naturel, 1,5 eetlepel ultra fine oats
L: Twee volkoren boterhammen met gebraden gehakt, 1 sinaasappel
T1: Appel
T2: Bij ernstige trek een wit bolletje met jonge kaas en komkommer
A: ?? Aardappelen, groenten iig
T3: Eén schep whey perfection, gemengd met 250 ml soya melk naturel
B:Sportschool. Ga mijn eigen training maken, wil nu elke spiergroep op andere dagen trainen zodat ik vaker kan zonder spierpijn in mijn hele lijf.Ehm... Ik word zojuist door mijn trainer verplicht een les bodypump mee te doenMisschien wel leuk voor de afwisseling dus ga het eens proberen...
Drinken: water