[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:16

Hallo allemaal!!

Ingrid, hoe gaat het met je ratjes?? En ben je op zoek naar een andere baan??

Ik ben vanmorgen wel op de fiets naar het station geweest....Men! Was net een ijsklontje toen ik op station aankwam. Mijn gezicht ging helemaal tintelen toen ik eenmaal in de trein zat. Was niet fijn |( .
Ik ben die winter en die kou ook goed zat! :( Ben er helemaal klaar mee!

xingridx

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:24

nee hoor, ben niet op zoek naar een nieuwe baan. zit hier prima, maar als er iets voorbij komt wat meer voordelen heeft als deze baan, even goed betaalt, even leuke collega's heeft en ook nog in mijn studierichting ligt, dan kani kh et in overweging nemen :)
Ratjes gaan goed hoor :j

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:27

Angelique, Wat een onwijs mooie taart zeg!! Ook origineel, cupcakes i.p.v. beschuit met muisjes :) Hoe ga je die versieren? En heel slim om ze nu alvast te maken en in te vriezen! Ohh die boltaartjes zijn ook super leuk!
Mooie kamer! Leuk schilderij!

Ingrid, zijn maar kleine beestjes, die drinken ook gewoon niet zo veel, denk ik. Ja het heeft weer aardig gevroren ook! brrr... Je kunt ook een regenbroek aan doen, houd ook veel kou tegen.

Sizz, ja klopt, eet niet zo veel laatste tijd... Maar of ik ben druk, dan vergeet ik altijd te eten.. en is t even snel een boterham dan, maar tussendoor vergeet ik dan helemaal.. Maar heb ook niet altijd heel veel trek hoor. Ook niet in snoep ofzo laatste tijd (dus dat is weer positief ;))

Muppet, wat leuk dat je dagje sauna gewonnen hebt!

Luffie, brrr ik ben ook die winter helemaal zat!! Wil heel graag een lekker zonnetje...

Mijn dag:

O: havermout half schaaltje (had echt geen trek)
T: -
L: 2 vb kipfilet en mandarijn
T: 2 vk crackers smeerkaas 20+
D: op t werk, dus verrassing
T: peer

Beweging: 15 min fietsen en paard even rijden 20 a 30 min

Had geen tijd voor een ochtend tussendoortje, had van 10 tot 12u rijles en was dus 12.30 thuis en was t dus lunch tijd.. En ontbijt had ik pas 9.45u op.

Had vandaag en morgen vrij. Maar ze belde vanmorgen of ik kon werken 2 avonddiensten, want een collega is ziek, dus ga dat maar doen. Al is het niet zo slim... want moet al extreem veel werken. En heb maandag en dinsdag ook al gewerkt.
Dus nu worden het 10 dagen achter elkaar. En donderdag begin ik om 16u tot 22.30 dan de vrijdag om 7.30 tot 10.30 en dan snel naar stal en daarna naar oppassen vanaf 13u tot zaterdag 18.30u. Dan gelijk door naar t gezin met t gehandicapte meisje van 20 tot 24 a 01.00u ofzo En dan zondag van 7.30 tot 15.15u weer bij de woongroep... En maandag en dinsdag weer werken en woensdag avonddienst en dan 1 dagje vrij ;) Pfff heb er nu al zin in, non stop werken... Ik zeg te veel 'ja' :+

Nu ga ik maar even naar stal... want 16u weer op t werk zijn (die woongroep is gelukkig 1 min lopen :P )

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:29

Tis wel lekker geld verdienen Patricia!

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:32

Wat een super gaaf schilderij heb je hangen!
En die kamer ... *zucht* ..... *zwijmel*

benangelique schreef:
de beloofde babykamer-foto's. nog zonder overgordijnen en ivm pics met mobieltje geen denderende kwaliteit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:33

Ingrid, ja dat is waar ;) Is ook hard nodig... met die dure autorijlessen.. en wil als ik zo binnenkort m'n rijbewijs heb, ook wel redelijk snel een autootje eigenlijk.. Want nu ook, ik vind t met de scooter niet zo verantwoord, maar ja het werk op maandag en dinsdag is met de bus gewoon onwijs rot te bereiken.. en sowieso ook met die kou enz.. is een auto toch wel ideaal..

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:45

Zo Pivanti jij hebt t maar druk hihi.
Wel lekker centjes verdienen idd :)

Hier vanavond weer overwerken, gister ookal. Dan morgen ook nog en dan ben ik er wel weer ff klaar mee ;)

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:48

Hoi meiden, heb even geen tijd nu om het allemaal terug te lezen, maar zie foto's van babykamers en prachtige taarten :D
Wauw helemaal super !!

Ik moest vanochtend vroeg op om naar de trimsalon te gaan Olivier ( de zwarte) was vanochtend aan de buurt.
Beide zijn ze weer prachtig!! Jammer genoeg moet ik hierna Olivier lang laten groeien gezien hij in april met mij mee gaat naar het examen!!
Dus ik ga druk oefenen op de abrikoos James :o arm dier haha ;)

Mijn schema vandaag is wat rommelig gezien het allemaal druk druk is vandaag.
Ben nu weer aan het werk en na mijn werk direct door naar wise want ik heb springles, daarom even een maaltijd salade gehaald dan kan ik die om half 6 op het werk tussen door eten!!

O: beschuitjes 2x komijnenkaas
T: halve eierkoek
T: 1 vk sneetje met smeerkaas
L: stuk foccacia brood
T: manderijntje
D: maaltijdsalade kip

*sport : springles
T: fruit

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:49

:wave: Mag ik me hier ook weer melden?

Hedwigb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:58

Van mij wel, haha, maar ik zit hier zelf nog niet zo lang!

@ BA: super mooie kamer! En je taarten zijn ook goed gelukt, knap dat je die zelf zo kunt maken. Ik vind een appeltaart al lastig genoeg haha.

@ Doom: druk zeg, zoveel werken! Ben blij dat ik nog student ben..

@ Wendy: dat huidprobleem, weet ik eigenlijk ook geen raad mee. Zou als ik jouw was wel weer krachttraining gaan doen ja. Ik ben nu veel aan het sporten, maar doe ook 3 x per week krachttraining, zodat ik mijn spieren niet 'verbrand'.

Mijn dag vandaag:
O: 3 VB + pure hagelslag (moet ik toch maar eens wat gaan minderen)
T: moest naar de tandarts, dus vandaar geen tussendoortje
L: tuinkruidenbouillon + pistoletje kruidenboter + 2 meergranen boterhammen met selderie salade
T: zelfgemaakte fruitsmoothie (sinasappelsap + 2 kiwi's + appel)
T: ?
A: spaghetti bolognese :9
T: schaaltje vanille yoghurt (heb nu die van optimel)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:10

:wave: Welkom Lyonesse!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:20

thanx voor alle complimenten meiden.

pivanti, de cupcakes komen tzt ook op de foto. beetje lastig uitleggen haha.

ingrid, ookal zit ik ook uistekend op mijn werk, ik hou ook altijd ogen en oren geopend hoor. lijkt me niet meer dan gezond.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:23

Jeej :D
Ik zal me even voorstellen dan :Y)
Ik ben Bernadette, ben 25 jaar en kom zoals jullie kunnen zien uit groningen :P Ben 1e jaars student Communicatie en Marketing. (Maar zit er hard aan te denken om te stoppen := Vind school niet leuk meer, zal wel te lang niet geweest zijn :)) Daarnaast serieus moeite om rond te komen van studifinanciering :roll: )
Maar goed, ik ben 1.69 groot en weeg 75 kilo nu, streefgewicht is 58 kilo.
Vorige keer dat ik in dit topic zat (2 jaar geleden gok ik? ) Ben ik van 93 kilo naar 63 gegaan, maar toen weer slecht gaan eten. Heb me sinds die tijd ook nooit weer gewogen _O- Vandaag maar eens op de weegschaal gegaan en ik moet zeggen dat hij best lief was :D Had gedacht dat ik tegen de 80 zou zitten. :D
Vandaag geen dagplanning van mij, niet zo'n beste dag. Enige voedsel dat ik tot nu toe gehad heb zijn borrelnootjes met cola, en ook geen idee wat ik de rest van de dag ga eten :+
Verder heb ik me vandaag ingeschreven voor het dokter frank dieet. Meer mensen hier die dat doen?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:28

wat is het dokter frank dieet?

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:32

Het dr Frank dieet is een mix van dr Atkins dieet met een jasje van South Beach dieet. Veel groente,veel eiwitten en vetarm. Is een actie van de telegraaf. Je kunt je gratis inschrijven en moet dan een vragenlijst invullen. Je krijgt dan 10 weken een dieet op basis van de gegevens die je ingevult hebt. Iedereen een ander dieet dus. Je zou er gemiddeld een kilo per week mee afvallen.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:51

Wat is het dan, Bernadette? Moet je poedertjes eten, moet je ook betalen? Wat voor begeleiding krijg je?

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:58

Dat vraag ik me ook af......

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 16:02

Het is gratis :j Duurt 10 weken en je krijgt dan elke dag via email een dagmenu. Geloof dat er een emailadres bijzit voor vragen, maar dat weet k niet zeker. Er zitten shakes bij, maar je kunt ook aanvinken dat je die niet wilt, dan krijg je die ook niet in je menu. Verder weet ik het niet, vooral veel groente schijnt. Maar ik heb net de vragenlijst ingevuld, dus krijg het eerste menu over 3 a 4 dagen. :P Zal dan wel even posten wat er precies in zit :)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 16:09

Welkom Lyonesse, wat goed dat je toen al van 93 naar 63 kg bent gegaan!!

Muppet, jij moet ook veel overwerken deze week :)

Net terug van stal. Even half uurtje gereden. Maar ja naast de bak zijn ook de weides en in een staat een hengst, grenst aan de bak. Die ging steeds rennen en bokken en kwam steeds richting bak gestormd. Dus ja... mijne doet dan gezellig mee uiteraard! Dus die schoot constant weg. Ik denk dat die hengst zich verveeld, omdat hij geen gras kan eten door de sneeuw, want eerder deed hij dat eigenlijk nooit.
En aan de andere zijkant van de bak, was de vriend van me ma hout aan 't kloven met de trekker enz.. Dus ja dat was ook spannend.. door geluiden daar ook af en toe wegschieten..
Maar ja, blijf wel zitten, maar is gewoon heel irritant want je kunt niet gewoon serieus even wat rijden. Heb vooral gestapt, kort even wat voltes gedraafd (maar moet daar wel rustig aan mee doen.. hij wil het heel graag... maar moet aan z'n rug denken) Wel even gekeken in de actief stal, toen hij weg liep, of hij nu wel recht(er) is in z'n heupgewrichten. (dat was paar weken terug heel scheef en is toen behandeld door de osteo) Vond hem wel echt veel rechter al. :)

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 16:35

Welkom Lyonesse!

Pivanti kan me voorstellen dat t niet lekker rijden is :(:)

En deze week telling hier op mn werk, dat verklaard het overwerken hiero ;) Naja, t is niet anders. Wordt vanavond minimaal 10 uur hebben ze gezegd..

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 16:45

Ohh echt zolang overwerken! Maar ja ook lekker uurtjes maken :)
Heb je al wat rond gevraagd of het probleem zou kunnen liggen aan het feit dat je haf wat arm bespierd is / zwakke spieren heeft?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 17:05

Leuke foto's BA!!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 18:14

Ja :) Heb ik toevallig met Bodegraven besproken. Zou kunnen..
(handig antwoord he ;) )
Als het weer beter is en ik weer wat kan doen dan kan ik bellen over hoe verder :)

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 18:35

Hallo dan!
Leuke foto's van een leuk kamertje BA! :)
Mijn moeder heeft de zumba via tellsell gekocht, ik ben benieuwd of het daadwerkelijk zó gaat helpen als ze ons proberen aan te praten, maar we zijn van plan het met een groepje bij m'n tante in de kelder te doen, en dan ipv de zumbainstructeur de dvd op te zetten ;)
Voorderest ben ik met kerst behoorlijk aangekomen, en zit ik nu weer redelijk op mijn gewicht voor de kerst. Er moet dus nog wat af ;) Dit wil ik doen dmv veel water drinken, GEEN tussendoortjes, en niet eten na het avondeten. Nu hopen dat ik het volhou. Wil in juli 5 kilo eraf hebben :) Dus het moet wel geleidelijk gaan, als er ietsjes meer af gaat is het natuurlijk ook geen probleem ;)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 18:36

Ik ben niet afgevallen toen ik 2 keer per week zumba deed, maar het is wel érrug leuk! :))