Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

hij voelt zich gelijk veel beter 

hihi Nou ja, veel heb ik al gekocht. Gaat voornamelijk nog om kleine dingetjes als muggenspul, eten voor onderweg etc 

Telt dat ook? hihi... Nee sorry 

)
Naja, dat ga ik er nu even af skaten.. Karin_88 schreef:Sash, sorry.. Ga nooit naar de sauna, maar mijn kamer is er nu wel eenTelt dat ook? hihi... Nee sorry

]. Ik heb het vanaf het eerste moment heel goed met hem kunnen vinden en ik ga hem persoonlijk ook zeker wel missen hoor, jeetje
. Natuurlijk ga ik al m'n andere lieve vriendjes ook heel erg missen, maar ik die spreek ik ook nog wel buiten het werk.
] en dan naar stal, lekker m'n knuffelwoede op Feli afreageren
. 
maar ik ga nu mijn witlofhapje maar klaarmaken

gaan mooi zn ijzers eraf.... en kan ik ook wat gaan doen met hem (want nu was zn ijzer verbogen, al toen ik hem ophaalde zondag)
Dat probleem had ik ook. Jónas was vel over been toen hij kwam, dus daar heb ik in het begin vooral veel slobber in gestopt (kauwen met een gebroken kaak is lastig). Nu krijgt hij na het rijden altijd een halve schep muesli (eiwit en suiker arm), dat is 3 of 4x per week. Kveld krijgt mee, hij is groter, moet spieren opbouwen en wordt niet zo snel dik als Jónas, dus hij krijgt ook een derde muesli erbij. Jónas krijgt helemaal geen biks, dat is beter voor zijn eczeem.
Verder staan ze 24/7 buiten en in de winter krijgen ze hooi.