[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:19

haha, samenwonen is inderdaad snel na 2 maanden ja! gelukkig kon je de afspraak verzetten, maar is de kans dan niet groter dat het straks al weg is?

de WE zijn ze aan het verbouwen zag ik gisteren. hoop dat ze volgende week weer open zijn. stond nergens aangegeven.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:22

@ Paulien: Hopelijk is je hondje snel weer beter!

@ SL: Leuk! Nou nog even een weekje geduld dan met het bekijken van het appartement.

@ Angelique: Leuk jurkje zeg! Dat 'pak' vind ik trouwens ook erg leuk!

@ Siz: Bijna op vakantie. Lekker joh. Veel plezier!

@ Sash: Vervelend dat die op 't eind niet goed liep. Wel goed plan dat je gewoon thuis even gaat kijken of ie het wel aankan. Ik hoop het voor je.

Dan nu, hihi.
Van de HA moest ik toch (ook) contact opnemen met de neuroloog. Als het goed is word ik binnen nu en een uur gebeld. Sowieso krijg ik AB, maar waarschijnlijk komt het dus (ook) van de medicijnen de koorts.
Ben benieuwd naar wat de neuroloog dit keer zegt. Oja en er moet bloed geprikt worden, om te kijken of daar afwijkingen te zien zijn. Er is een kans dat ik leukopenie heb. Betekend te weinig witte bloedlichaampjes. Deze zorgen voor het immuumsysteem. Maar ik weet verder niet wat dat inhoud etc.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:28

@Siz: wat leuk dat je naar Italië gaat Haha!
@Sash: ik denk dat je op deze manier goed doet aan je paardje Lachen
@Sanne: hoe gaat het nu met jouw? Voel je je nog steeds een zombie? Verdrietig

Ahh dankjullie wel voor jullie reacties voor Diezel Lachen hij voelt zich gelijk veel beter Haha!

Diezel is erg suf nog. Maar hij is al wat beter aan het worden. Als hij vanavond nog zo is, moet ik hem ook rijst geven met wat gekookte kipfilet erbij.

Maar nu mijn dagje:
'S morgens: kopje vla (vanille en aardbeien door elkaar).
'S middags: yoghurt, banaan en mango door elkaar heen. Half glaasje.

Kan echt niet zoveel op. Maar ben er wel blij mee dat ik me nu hele tijd prop vol voel en dus geen trek heb in eten Haha!
Het voelt alsof er eten in mijn keel zit zeg maar. Als je uit eten gaat ofzo heb je dat gevoel ook wel is. Begrijpen jullie wat ik bedoel? Dit gebeurt dus als ik teveel/te snel eet. Sorry, beetje vaag uitgelegd Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 29-07-08 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:32

Ik hoop dat ze snel kunnen vinden wat er mis is Sanne.

Ik zie dat iedereen net zo denkt over valtaf als ik: teveel gedoe. Mijn beste vriendin heeft net ook weer een profiel aangemaakt, dus ik heb mijne ook opgegraven. Kijk wel hoe lang ik het vol ga houden. Voor de geinteresseerden, mijn profielnaam is avondrood.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:32

dat gevoel ken ik wel paulien, vind ik persoonlijk niet fijn!

spannend sanne, ben benieuwd wat je neuroloog gaat zeggen. wanneer hoor je de bloeduitslagen?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:37

Ik ben ook al een boodschappenlijstje aan het maken BA Haha!
Wanneer ga jij?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:38

ik ga pas volgende week zondag weg, maar wil deze week alvast de spullen verzamelen en inpakken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:39

Ah oke Haha!
Ik ben gewoon een late harrie dus Clown hihi Nou ja, veel heb ik al gekocht. Gaat voornamelijk nog om kleine dingetjes als muggenspul, eten voor onderweg etc

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:43

Wat gaat het hier hard ineens.
Knuffel aan Diezel, fijn dat hij alweer opknapt.
Succes bij de neuroloog Sanne, ik hoop dat ze gauw vinden wat je nou precies hebt.

Ik heb trouwens ook een profiel bij valtaf, ik doe er weinig mee, af en toe eens calorien checken.
Hier gaat het wel weer goed, zo meteen even hardlopen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:51

ik ben altijd ruim op tijd hoor! en nu loopt het allemaal een beetje raar, omdat ik EN mijn moeder help met het huis leeghalen EN ik veel sociale afspraken heb deze weken EN de zolder wordt opgeknapt EN ik geen auto meer heb en dus steeds kleine beetjes kan halen met de fiets Boos!

ga nu ook weer naar het centrum. even kijken of ik kussenvulling voor hans kan scoren en mijn broek al gerepareerd is.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:51

Succes bij de neuroloog Sanne!

BA: ja, dat gevoel is niet fijn. Dat had ik gister heel erg. Nu gaat het gelukkig wat beter. Maar als ik teveel (voor mij doen is 1 glas gewoon te veel) of te snel eet, krijg ik dat gevoel weer. Maar omdat dat heel vervelend is, dat gevoel, let ik erg op dat ik rustig en niet teveel eet snap je?

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:46

Gelukkig gaat het weer wat beter met diesel,

Sanne veel succes bij de neuroloog hopelijk weet je snel wat meer

Felvo, lijkt me inderdaad geen prettig gevoel. maar het lijkt me wel fijn dat je zo weinig kan eten voel je je er een beetje goed bij? en hoe moet je nu al je vitamines binnenkrijgen?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:17

Geloof dat ik vandaag ook maar wat eerder naar huis ga, anders word ik heul nat op de terugweg. Keek net op de buienradar en er komt een enorme band met regen (yay!) over precies als ik naar huis aan het fietsen ben. Nagelbijten / Gniffelen

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:58

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:23

@Sash: sorry, ga nooit naar de sauna. Dus kan het niet voor je invullen. Verdrietig

Volgens mij gaat het beter met Diezel. Maar ik moet nog even kijken of hij diaree heeft straks als ik hem ga uitlaten.

Het is geen fijn gevoel inderdaad, daarom eet ik bewust langzaam/niet veel zodat ik niet dit vervelende gevoel krijg. Is voor mij een goede stok achter de deur. Ik krijg mijn vitamine doordat ik 1 vitamine pil per dag + een calcium tablet moet slikken.
Ik voel me momenteel wel super zwak/slap. Maar ik moet denk ik wennen..

Maar nu mijn dagje, even aangepast:
'S morgens: kopje vla (vanille en aardbeien door elkaar).
'S middags: yoghurt, banaan en mango door elkaar heen. Half glaasje.
'S middags: 2x een waterijsje (dit kan ik tenminste eten en ik moest van me moeder vanwege het 'vocht binnen krijgen').

Phoe zit nog steeds vol..

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:30

Om nog even te reageren Benangelique, het gaat erg slecht met de moeder van mijn vriend. Ga er niet al te diep op in, maar het is niet goed helaas... Dus ik maak me zorgen (ook om vriendlief dus) en let wat minder op wat ik eet... Ik heb ook erg weinig honger de laatste tijd..

Sash, sorry.. Ga nooit naar de sauna, maar mijn kamer is er nu wel een Clown Telt dat ook? hihi... Nee sorry Bloos

Ik zal het wel neerzetten, wees maar lekker streng, misschien let ik er beter op...

Vandaag Nagelbijten / Gniffelen

O/M half stokbroodje met ham
drinken: Glas Jus, glas ijsthee.
Paar tic-tacs.

Ik weet dat het echt te weinig inhoudt, maar ik heb écht geen honger.. Ik ga zo een eind skaten (goed voor de bloeddruk Haha!)
en dan aan mijn maaltijd:
witlof, gebakken aardappels en een (varkens) braadworst. Niet mager helaas, maar hadden mijn ouders nog achtergelaten voor me en moet op.
Dessert: Bakje vanille yoghurt.

Verder doe ik mijn best om meer/beter te drinken en dit lukt. Of dit komt door de zoutsupplementen weet ik niet, maar het lukt. Helaas krijg ik ook een ietsie buikje aan de voorkant door de vochtvasthoudende eigenschap van die pillen Scheve mond Naja, dat ga ik er nu even af skaten..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:32

Karin_88 schreef:
Sash, sorry.. Ga nooit naar de sauna, maar mijn kamer is er nu wel een Clown Telt dat ook? hihi... Nee sorry Bloos

Hahahaha Huilen van het lachen ROFL

@Karin_88: jeetje wat rot dat het met de moeder van je vriend niet goed gaat Verdrietig
Heel veel sterkte Vriendjes zijn? Ach gut

Ik begrijp dat eten er nu een beetje inschiet.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:19

gedver karin! je had het toendertijd wel gezegd ja, maar het gaat dus echt niet goed?

sash, de enquette heb ik voor je ingevuld.

imre, ben je nog op tijd thuisgekomen? koelt het wel lekker af voor die grote rit van morgen Clown

mijn dag is volledig in de soep gelopen, maar heb er wel van genoten!
o: 3 vb met 30+ kaas
t: handje kersen
l: 2 puntjes appeltaart
t: softijsje
a: chicken tonight

BlinniiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:28

Zo, ik heb m'n ontslag ingediend bij de Albert Heijn. Het heeft me toch nog wel een traantje gekost, maar ik heb het wel fijn uit kunnen leggen aan Chris [één van de kaderleden Lachen]. Ik heb het vanaf het eerste moment heel goed met hem kunnen vinden en ik ga hem persoonlijk ook zeker wel missen hoor, jeetje Clown. Natuurlijk ga ik al m'n andere lieve vriendjes ook heel erg missen, maar ik die spreek ik ook nog wel buiten het werk.

Ik ga zo lekker eten [ragout van gisteren met pasteibakjes Vingers aflikken] en dan naar stal, lekker m'n knuffelwoede op Feli afreageren Haha!.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:36

Nee BA helaas niet..

Blinni, dat heb ik misschien gemist, maar waarom weg bij de AH?

Skaten heeft me goed gedaan. Ik heb enorm zin in een komkommer Clown maar ik ga nu mijn witlofhapje maar klaarmaken Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 20:18

Ik zie jullie denk ik niet meer voor ik weg ga vannacht! Tot over 2,5 week Haha!

Doeiiiii Cool

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 20:20

Heel veel plezier!!!

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:09

fijne vakantie sizzy!

Karin: een komkommer haha misschien omdat er veel vocht in zit?

Bedankt BA

Blinni, kan me voorstellen dat het even lastig is om ergens weg te gaan waar je toch lang gewerkt hebt. maar wel heel spannend dat je nu iets nieuws gaat doen!

Net lekker een rondje gestapt met pim hij liep niet meer kreupel Haha!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:41

Flevogirl, fijn dat je 't bandje nu wel voelt! Hoe is het nu met Diezel?

Blien, gefeliciteerd!

Sanne, wat naar zeg.. hoe is het nu?

Sash, was warm he zaterdag voor de endurance! Maar afgekeurd op locomotie begrijp ik... Jammer hoor! Maar verder wel goede waardes, zeker gezien de weersomstandigheden!
Ik ga nooit naar de sauna, dus kan de enquete ook niet invullen sorry
Fijn dat Pim niet meer kreupel loopt! Lachen

BA, Wat een mooie jurk!

SL, fijn dat je t naar je zin hebt gehad in parijs. Leuk dat je op jezelf gaat wonen!

Karin, wat vervelend dat het niet goed gaat met de moeder van je vriend Ach gut

Sizzy fijn vakantie! Geniet ervan!

Vanmorgen naar knollie geweest, gemest en voer klaar gezet voor vanav/morgenochtend Vanavond nog even een ton en voer gebracht. het draad tussen hem en de veulens die naast hem staan, lag op de grond vertelde de staleigenaar.. Hij wist niet wie t gedaan had...
Hij adviseerde me ook, om hem maar 1kg te voeren, en alleen als hij wat gedaan had en verder hooi en eventueel kuil als hij wat dikker moet worden want hij heeft al energie zat. De vorige eigenaar gaf altijd 2 kg op een dag....
Denk dat ik maar 1/4 smorgens en 1/4 savonds geef standaard (basisbrok van subli met beetje muesli gemengd) zodat hij wel iets heeft en dan 1/2kg extra als hij gereden of gelongeerd is. En dan gemengd hooi/kuil...

Morgen komt de smid Lachen gaan mooi zn ijzers eraf.... en kan ik ook wat gaan doen met hem (want nu was zn ijzer verbogen, al toen ik hem ophaalde zondag)
Heb nog niet de foto's die hebben mn ouders nog niet op de pc gezet. Zal nu gelijk even mn camera klaar leggen, maak ik morgen zelf even foto's...

Gisteren:

O: 2 vk boterhammen filet american
T: -
L: 2 vk boterhammen filet american
T: water ijstje Twister
T: sultana
D: kwark, roosvicee, muesli
T: 2 wijntjes

Beweging: 20km gefietst ongeveer

Was erg warm maandag en savonds had ik niet zo'n trek en moest haasten laat uit mn werk en moest pony binnenzetten (die al binnen bleek te staan omdat hij onrustig was door t onweer wat er even was)

Mijn dagje.. (niet zoveel..)

O: 1 vk boterham jam en gekookt ei
T: (naar knol gefietst en voer gehaald, boodschappen gedaan..)
L: 3 meergranen boterhammen met hulzarensalade, sla, komkommer, tomaat
T: -
D: bloemkool, aardappelen en worstje en yoghurt
T: meloen

Beweging: 7 km fietsen

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:53

Ja, met een eigen paard moet je ineens gaan nadenken over wat ie moet eten en hoeveel. Clown Dat probleem had ik ook. Jónas was vel over been toen hij kwam, dus daar heb ik in het begin vooral veel slobber in gestopt (kauwen met een gebroken kaak is lastig). Nu krijgt hij na het rijden altijd een halve schep muesli (eiwit en suiker arm), dat is 3 of 4x per week. Kveld krijgt mee, hij is groter, moet spieren opbouwen en wordt niet zo snel dik als Jónas, dus hij krijgt ook een derde muesli erbij. Jónas krijgt helemaal geen biks, dat is beter voor zijn eczeem. Lachen Verder staan ze 24/7 buiten en in de winter krijgen ze hooi.