Lekkere muziek om naar te luisteren als we op het strand liggen, zomerhits, vrolijke muziek, etc. etc. ....
Wie heeft een

Ik heb ideeën nodig, dus kom maar op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Ik reken ongekookte HappyJoyce, het geeft zo'n vieze smurrie, gekookte plakzooi op je weegschaaltje![]()
Het is wel een gokje hoor hoeveel gram het zal zijn dat ik eet.
Humphrey schreef:Ow ok, ik dacht dat jij wist dat denice dat maar af en toe deed. Maar goed, ik ga me eens nuttig bezighouden
.
denice schreef:nou, dan neem je een komkommer? dan kom je aan de 25 kcal ofzo. desnoods eet je er twee
ladyjoy schreef:Ik snap echt niet hoe mensen op 5 crackers of 2 boterhammen (of wat dan ook) kunnen leven.
Ik heb echt de hele dag honger/trek als ik aan t werk ben. Vandaag niet hard gewerkt (stond op de ouderengroep) maar met de lunch.. jeetje heb mezelf echt ingehouden en alsnog 3 boterhammen + 2 crackers gegeten.
Jaduuh schreef:@Gemma; uiteraard hebben wij daar niets op tegen.Hoeveel wil je afvallen en wat is je lengte en startgwicht e.d.?
Henzz schreef:Ohh pizza, ik heb nu al bijna vijf weken niet gehad en telkens schuif ik het weer vooruit maar de dag komt eraan dat ik weer pizza ga eten. Hoeveel kcal is dat ongeveer? Kan ik dan de rest van de dag nog wel wat eten??
ladyjoy schreef:Uhm.. ja 2 cracottes ofzo?
Hehe nee misschien ochtend 2 br boterhammen, tussendoor rauwkost (weinig kcal), lunch 2 boterhammen en salade, tussendoor fruit en dan 's avonds een pizza?
Dat ga ik binnenkort ook maar weer eens eten. Vind dat ik dat wel mag.
ladyjoy schreef:Oh das weinig wat je eetdan kom je ook maar op 1200 kcal per dag ofzo.
Ik zit van alles naar binnen te proppendus ik ga NU naar de sportschool