Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Mocca; Arron Automatics, industrieterrein Kouwehoek
Sizzy schreef:Beetje afwisselen misschien jamy, eens muesli proberen ipv frui'n fibre.
Of achterham ipv kipfilet en appelstroop of zo
Sizzy schreef:Tsssss, ben jij nou een waddinxvener
SAKKIA schreef:Mijn planning:
o: magere yoghurt met all bran, water met een vitaminebruistablet, yakult light.
t: broodje met magere kaas
l: broodje met kipfilet en een sinaasappel + opkikker
t: plakje ontbijtkoek
a: macaroni, hoe en wat weet ik niet precies want het is van mijn schoonmoeder die nog een beetje overhad.
Sjintoo schreef:Ik zou ook op dieet willen, maar niet echt heel drastisch. Ik bedoel één kilo per 2 weken is voor mij genoeg. Ik zou vooral willen beginnen met snoepen te laten. Maar mijn probleem is dat ik soms zo'n honger heb dat ik compleet begin te bibberen op mijn benen en te zweten dat het niet meer normaal is en op die momenten durf ik al eens naar iets met suiker grijpen omdat ik precies het gevoel heb dat ik dat nodig heb. Iemand een idee wat dat kan zijn? Of iemand nog tips ivm dieëten???
VanillaQueen schreef:Hahaha Spetterlover, tis wel een goed excuus om nog niet te gaan heZo van: de wil is er wel, alleen de middelen niet
![]()
Sjintoo schreef:Ik zou ook op dieet willen, maar niet echt heel drastisch. Ik bedoel één kilo per 2 weken is voor mij genoeg. Ik zou vooral willen beginnen met snoepen te laten. Maar mijn probleem is dat ik soms zo'n honger heb dat ik compleet begin te bibberen op mijn benen en te zweten dat het niet meer normaal is en op die momenten durf ik al eens naar iets met suiker grijpen omdat ik precies het gevoel heb dat ik dat nodig heb. Iemand een idee wat dat kan zijn? Of iemand nog tips ivm dieëten???