Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:00

Ik zit weer even vast. Ik weet dat het zo gaat bij mij een tijdje heel veel eraf en dan weer even niets en dan weer heel veel maar het is wel frustrerend. Merk ook dat ik op het moment iets de motivatie mis om overal nee tegen te zeggen.

Plan van de dag:
O: muslie met biogarde.
T: handje kersen.
L: maaltijdsalade van de AH.
T: ??
A: lekkere schotel met avocado en mais ed uit de oven en misschien wel een wijntje erbij.
T: nog meer kersen.

Ik heb vanmorgen al een half uurtje hardgelopen en op de trilplaat gestaan en ga nu de tuin met de hogedrukspuit mishandelen.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:05

Sizzy schreef:
Mocca; Arron Automatics, industrieterrein Kouwehoek

Ken ik niet.

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:07

Tsssss, ben jij nou een waddinxvener

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:17

Sizzy schreef:
Beetje afwisselen misschien jamy, eens muesli proberen ipv frui'n fibre.
Of achterham ipv kipfilet en appelstroop of zo

Ja ik lust niet zoveel hartig op brood wat ook gezond is.
Appelstroop eet ik wel regelmatig en dat gaat er wel in.
Maar het gaat niet perse om Fruit en fiber, gewoon al die ontbijtgranen enzo. Ook bij avond eten moet ik aan sommige dingen echt niet denken En dat is echt raar, want normaal eet en lust ik alles

fourth

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:17

Ah Katja niet de moed opgeven, het is vervelend maar aankomen door te gaan eten is nog veeel vervelender. Moeilijk he

Hahaha Spetterlover, tis wel een goed excuus om nog niet te gaan he Zo van: de wil is er wel, alleen de middelen niet

Woaaah even uitblazen, heb me echt doodgesport net zeg. Voelt goed, al voel ik me drained. Daarna bij de groenteboer even wat salades gehaald dus ik ga mn eigen lijst weer ff updaten

O: 3 volkoren boterhammen/cappuccino
T: Ong. 150-200 gram tomaten-dille-ui salade, klein glaasje Vifit [bleek een beetje erg over de datum, eugh]
L: Gemengde sla [naar behoefte, heb 500 gram gehaald iig ] met iig pitjes erdoor, misschien wat kaas als er light is, knäckebröt
T: Aardbeitjes, en nog iets maar ik weet niet wat want er is geen kwark mwehh
A: Broccoli/vegaburger/sla, eventueel nog wat volkoren macaroni

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:19

Oja mijn dag:
O: fruit en fiber met halfvolle melk, 2 boterhammen, 1 met pindakaas en 1 met hageslag. (had ik eigenlijk gesmeerd voor stage, maar ging niet door )
T: 2 cracottes met boter en jam
L: ? 2 broodjes ofzo
T: appel.
D: salade

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:25

@Ziolette: ik heb het ingevoerd bij www.valtaf.nl. Maar ik heb natuurlijk niet de hoeveelheden exact ingevoerd omdat ik die niet wist.

Ik ben gisteren echt tot heel laat gaan stappen...maar t was wel erg gezellig!
Mijn planning:
o:
t: smoothie met magere yoghurt, een banaan en een kiwi
l: gekookt eitje op een volkoren boterham
t: een paar cashewnootjes
a: vis uit de oven met salade

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:28

Ik moet even gaan bedenken wat ik ga eten morgen. Mijn vriend is er niet dus ik kan lekker iets voor mezelf maken. Heeft iemand nog een tip van iets heel erg lekkers wat vooral ook heel erg gezond is?

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:31

Sizzy schreef:
Tsssss, ben jij nou een waddinxvener

Ssst

Owowow mijn dag is alweer slecht.
Net tennisles gehad en daarna zo'n trek...begon op de club met 1 sultanaatje...thuis een banaan. En toen tja, een snack-a-jack, twee café noirtjes, drie dropjes, en een handje schuddebuikjes.
E als lunch ligt er al een heerlijke tosti te wachten. Wel een kleine tosti gelukkig, dus ik mag er nu van mezelf geen extra boterham meer bij, zoals ik normaal doe.
Nouja, vanmiddag weer fietsen en paardrijden, en vanavond tenniswedstrijd dus dat maakt het weer goed hoop ik.

Oliver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:48

O: 3 rijstwafels (zitten daar veel koolhydraten in?!) met kaas
T: Rijstwafel met pindakaas
L: 2 volkorenboterhammen met beetje kaas en zalm (en dan in het tosti ijzer )
T: appel
A: 2 krentenbollen
T: (om 11 uur s 'avonds) 2 rijstwafels

In totaal, veeeel te weinig. Maar ik had geen tijd om te eten smiddags. Kapper liep uit, en toen meteen door naar het werk. Zat me nog te bedenken, ik doe aan de lijn, en dan loop ik de hele avond mensen te serveren met overheerlijk eten

Voor vandaag:
O: 2 volkoren boterhammen (1 keer pindakaas, 1 keer zalm)
T: -
L: rijstwafel, wat crackers of 2 boterhammen
T: Vruchtensmoothie
A: ?

Heb net m'n eigen vruchtensmoothie ijs gemaakt. Met framboos, banaan, yoghurt en een lepeltje bosvruchten sorbetijs. En net in de vriezer gezet. Hopen dat het wat wordt

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:53

hmmm.. die vruchtensmoothie ijs klinkt lekker...
kzal even mijn tot nu toe lijstje invullen:
o: bakje brinta met magere melk, glas optimel, yakult light
t: 2 plakken ontbijtkoek
l: (duik zo even de diepvries in) Of gewoon brood, of tosti ofzo
t: fruit
d: ovenfrietjes.

Heb al wel veel gedaan. Vanmorgen stuk "hard"gelopen naar mijn moeder, daar 2 paardjes gereden, stallen uitgemest en met emmers water gesleept. Daarna terug naar huis gefietst. Nu even huis aan kant maken en eten, daarna weer op de fiets naar moeders, winkelen, nog 1 paardje in de les rijden, eten en op de fiets terug.

Sjintoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 12:35

Ik zou ook op dieet willen, maar niet echt heel drastisch. Ik bedoel één kilo per 2 weken is voor mij genoeg. Ik zou vooral willen beginnen met snoepen te laten. Maar mijn probleem is dat ik soms zo'n honger heb dat ik compleet begin te bibberen op mijn benen en te zweten dat het niet meer normaal is en op die momenten durf ik al eens naar iets met suiker grijpen omdat ik precies het gevoel heb dat ik dat nodig heb. Iemand een idee wat dat kan zijn? Of iemand nog tips ivm dieëten???

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 13:16

Mijn dagje vandaag:

O: 2 boterhammen met boter en slankie smeerkaas.
L: 1 boterham met boter en leverworst, een halve eierkoek en een beker melk.
T1: opkikker + 1/4 meloen
T2: knackebrod met boter en hagelslag (voor het rijden)
A: sperciebonen, aardappels, 100gr. biefstuk uit de grillpan en tomaat/komkommersalade (na het rijden)
T: bakje vruchtenvla

Vanochtend een half uur intensief gereden (dus zonder losrijden/uitstappen). Vanavond moet ik ook nog een pony intensief rijden en 2x op en neer naar de wei wandelen (20 minuten per keer). Momenteel wandel ik wel veel, de wei is ong. 10 minuten lopen van stal en we hebben er 3 die niet dag en nacht buiten blijven en we zelf binnen en buiten moeten zetten.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 13:38

mijn dagje:

O: cruesli light met magere melk, 2 volkorenbroodjes (1 vruchtenhagel, 1 jam)
T: bammetje (groot stuk ontbijtkoek)
L: 2 meergranenbroodjes met achterham en slankie 20+ kaas en ananas als tosti.
T: ananas, ontbijtkoek.
A: ? (zit om die tijd in de trein naar Den-Haag 2 uur lang...) Neem iig mee, een stuk komkommer, een appel, ontbijtkoek om mezelf te vermaken in de trein. Dan zie ik daarna wel wat ik te eten krijg als ik daar ben

Heb vanmorgen al 1,5 uur gefitnessed en dik 600 kcal verbrand met cardio En al een liter water op... dat worden er nog wel minimaal 2 vandaag.

Ik zat op mijn meetlijstje te kijken... en totalen aan cm verlies vanaf half februari uit te rekenen... en van mijn buik is gewoon al 5 cm af... Dat had ik er eigenlijk niet aan afgezien ...

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 13:46

SAKKIA schreef:
Mijn planning:
o: magere yoghurt met all bran, water met een vitaminebruistablet, yakult light.
t: broodje met magere kaas
l: broodje met kipfilet en een sinaasappel + opkikker
t: plakje ontbijtkoek
a: macaroni, hoe en wat weet ik niet precies want het is van mijn schoonmoeder die nog een beetje overhad.

Belsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 14:21

w00t vandaag op controle geweest

Nog twee maanden en dan mag ik normaal gezien afbouwen

*helemaal blij is*

Na mijn uitspatting deze week zelfs nog afgevallen, dus ik ben blij blij blij!

Flair, je ziet dat niet omdat je je buik elke dag ziet. Ik zie aan mezelf ook "niet" dat ik afgevallen ben, alleen als ik de foto's naast elkaar leg

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 15:14

Wuw lekker Belsje!

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 15:18

Goed zo Belsje

Niet te beste lunch gehad, had 2 broodjes bij de bakker gehaald want had zon honger, me buik ging zo tekeer. Maar ja ben wel naar school gefietst (12 km) en straks rijden

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 15:24

Sjintoo schreef:
Ik zou ook op dieet willen, maar niet echt heel drastisch. Ik bedoel één kilo per 2 weken is voor mij genoeg. Ik zou vooral willen beginnen met snoepen te laten. Maar mijn probleem is dat ik soms zo'n honger heb dat ik compleet begin te bibberen op mijn benen en te zweten dat het niet meer normaal is en op die momenten durf ik al eens naar iets met suiker grijpen omdat ik precies het gevoel heb dat ik dat nodig heb. Iemand een idee wat dat kan zijn? Of iemand nog tips ivm dieëten???

Wat eet je nu allemaal dan?? Want misschien krijg je lichaam wel niet genoeg binnen. Ik eet nu de hele dag door gezonde dingen waardoor ik minder trek in snoep krijg.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 15:38

VanillaQueen schreef:
Hahaha Spetterlover, tis wel een goed excuus om nog niet te gaan he Zo van: de wil is er wel, alleen de middelen niet

Kan ik natuurlijk niets aan doen, want ik wil zooo graag

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 15:40

Sjintoo schreef:

Dat moet je dus voorkomen door op tijd te eten en zorgen dat je alle voedingsstoffen die je nodig hebt voldoende binnen krijgt.
Als jij wacht tot je echt trek hebt en je eet dan pas iets, reageert je lichaam daar niet meteen op waardoor het gevoel alleen maar erger wordt.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 15:42

Mijn dag trouwens

o : 3 knackebrod met tomaten sandwichspread en 1 tomaat, glas jus
t : appel
l : 2 behoorlijk grote, hele donkere broodjes met pitjes en een appel
t : ik denk dat ik zo even een halve tosti neem ofzo
a : nog geen idee
t : yoghurt en fruit na mijn werk

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 15:47

Heb net bakkie fruit op met manderijn, appel, meloen en banaan erin

Sjintoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 16:35

wat betekend eigenlijk O, T, L, T, A, T???

Sjintoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 16:36

Ik eet eigenlijk naar mijn inziens genoeg. Ik eet 's morgens 2 boterhammen met beleg. Om 10u een yoghurtje met een stuk fruit of een koek. Om 12u 2 of 3 boterhammen met beleg met soep en een slaatje. Om 15u fruit of een koek. Om 18u avondeten en dan voor de TV soms nog wat chips. Durf af en toe buiten dit nog eens koek eten als ik echt honger heb.