Mijn man heeft mij een lunch op het werk gebracht, zelfs een bord van thuis:')
friezenfan2
Geplaatst: 04-08-24 20:08
Het was weer beige vandaag.
Worst, bloemkool en rijst.
DideH
Geplaatst: 04-08-24 20:14
Op terugweg van champagnestreek langs Dinant opgereden omdat we daar 5 jaar geleden zulke lekkere tapas hadden gegeten, dus nu voor lunch (niet alles op de foto)
friezenfan2
Geplaatst: 05-08-24 17:55
Ovenpasta met ham, champignons, paprika, prei, ui met geraspte kaas.
Het was een zakje van knorr. Dit aten we best vaak toen ik thuis woonde. En nog steeds lekker.
Ik ga dit topic volgen voor inspiratie. Wij zitten een beetje vast in recepten die we al zo vaak gegeten hebben.
Mocht je een absolute favoriet hebben, zou ik het leuk vinden om daar het recept van te ontvangen.
Ik zag ook hele leuke pannenkoekjes varianten voorbij komen. Tot nu toe is elk recept bij mij ervan mislukt. Dus als iemand daarvan een ultiem recept heeft, graag! De melk smaak moet dan niet overheersen, want dat lust ik niet.
De kinderen zijn niet thuis, dus man en ik gingen voor makkelijk.
Beiden een gebakken visje,
marygoround
Geplaatst: 08-08-24 18:25
Als vegetariër in Frankrijk was ik wat veroordeelt tot een hoop kaas afgelopen dagen.. niet erg! Maar ga morgen wel iets koken met een ander hoofdingredient Pizza met buffelmozarella, burrata met tomaten, tomaten met kaas, pasta met tomaten en parmezaanse kaas. Wel heerlijk gegeten!
Vast wel als er echt naar op zoek gegaan was hoor! Maar was met twee vrienden die wel graag vlees en vis eten dus ik heb me een beetje aan ze aangepast, niet erg hoor. Maar in Nederland is het zeker gemakkelijker!