KarinvdM schreef:Als ik geen chips meer in huis haal dan heb ik een probleem en waarschijnlijk een echtscheiding.
Manlief eet dat altijd in het weekend en het liefst vaker... Inmiddels heb ik het zo ver dat het doordeweeks netjes in de la blijft, 50 van de 52 weken.
Hier ook hoor, ik word gelyncht als ik niks te snacken in huis haal. Sinds we samenwonen is mijn vriend al overgegaan op volkorenbrood en -pasta, minder bier en frisdrank en meer groente en fruit. Als ik dan ook nog alle chips ban is het huis te klein
. Mijn vriend gaat pas laat op de avond op bed en dan snap ik het wel dat je om 23.30 nog zin in iets hebt. Vaak als ik net op bed lig, hoor ik alle kastjes en laatjes even open en weer dicht gaan en weet ik dat er iemand op jacht naar voedsel is
. 

En op zich kan ik er prima vanaf blijven, maar als het open is, dan is het ook zo op en dat is met chocolade nog erger.
En daar baal ik van. Ik kan niet 1 dropje nemen of het bij 1 blokje chocolade houden...
... Maar diep van binnen ben ik gewoon helemaal obsessief over alle lekkers ter wereld aan het nadenken, en dan krijg je zo'n veruitwendigingen
En dan vergeet ik ook even al mijn strenge eetregeltjes.

vergeleken met m'n andere festival dagen een slecht festival dagje