Ik zou met een appel en mandarijntjes tussendoor enorme honger krijgen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en als dat niet zo is, ga ik me inschrijven bij een van de sportscholen hier
Katja schreef:Negeert alle berichten over chocoladerozijntjes.
Geweldige taart BA!!benangelique schreef:Ik heb een alternatief gevondenen er past werkelijk geen 1 banaan in dat bakje, want ze zijn altijd net ff anders van vorm...![]()

Ziet er lekker uit!

Wil nu nog wat meer afvallen, maar ben bang dat ik dan zo'n rimpelvelletje krijg
Nou vroeg ik me laatst hoe vrouwen die kinderen hebben gehad hun buik weer mooi krijgen?

benangelique schreef:haha dat klopt nanka! zelfs 3, want op die ooievaartaart zit er ook 1!
tuurlijk ben ik daar bang voor wendy, maar als je veel beweegt krijg je het voor een heel groot deel wel weer goed. toen ik 13 kg was afgevallen is niets gaan flubberen of hangen.
Nu zie je het niet echt, maar ik kan nog wel zo m'n velletje pakken. En heb toch echt heel veel gesport
Zou ook niet weten wat ik er verder aan kan doen
Het is niet heel erg hoor, nu zie je er niks van, maar ben wel een beetje bang dat als ik wel nog meer ga afvallen (wil er toch graag nog wel 10 kilo af als het lukt
) dat je het dan wel gaat zien en dat ik nooit een strakke buik ga krijgen 
Ok. Nou als je es van andere mama's tips hoort om het huidje weer strak te krijgen dan hou ik me van harte aanbevolen... 
Ben nu weer paar kilootjes aangekomen, maar wil er nu nog 12 af eigenlijk en wil wel dat m'n huid het gaat kunnen bijhouden dus wil vanaf februari ook weer naar de sportschool om te fitnessen enzo (is me nu nog te glad
)
Maar tis ook niet echt strak zeg maar
Maar zou zo'n creme nou echt werken? En hoe weet ik dan wat goede is?
Misschien over tien kilo ook haha