Tot vanavond meiden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Blinnii schreef:Ingrid, sorry dan heb ik daar zeker overheen gelezen!
Gelukkig maar dat het een positieve vooruitgang lijkt te zijn en ik ben trots op je wat je standvastigheid nu betreft, goedzo meis.
Ik blijf vooralsnog natuurlijk gewoon duimen voor een goede afloop voor jou.
Doom, uitsluitend positief.
Ik vind Wiseguy echt een ontzettend knap paard en jullie zijn een onwijs leuke combi.
*trots*

) en ik vond het ontzettend fijn om eens met iemand te praten. Het heeft dus enorm goed gedaan. Ik was eerst bang dat het gesprek niet op gang zou komen, integendeel! Ik was een echte waterval. We hebben afgesproken dat ik niet met hem individuele gesprekken zou hebben maar dat ik doorverwezen wordt naar een vrouwelijke psychiater. Toppie! Dat is in hetzelfde centrum ook
Ik blijf gewoon bij de huidige psychiater gaan maar dan met mijn ouders
Het is ook beter dat ik bij iemand anders ga, wordt misschien té verwarrend en ivm het beroepsgeheim.
Ell_en schreef:Ik heb ook nog ff een vraagje, ik ben van plan om buikspier oefeningen te gaan doen, doet iemand van jullie dit ook?
En zien jullie ook effect?
Ik doe maar één oefening: plat liggen, en dan je benen gestrekt omhoog en naar beneden -net boven de grond- en dan weer omhoog. Ik begon met 10 x
En dan was ik helemaal verrot.
Na een paar dagen werden dat er 20, en nu doe ik iedere avond minimaal voor het slapengaan 30. Als ik veel energie heb soms 50. En als ik een vrije dag heb doe ik ze ook 's ochtends.
SaNNeS88 schreef:wat is krispolis armaris?
je middagtussendoortje is ook weinig...
)
katiavl schreef:Als ik de afbeelding zie ken ik het ook, van naam had ik het nooit kunnen herkennen.
Nee het maakt niet, maar voor psychotherapie gaat men meestal meer dan de psycholoog. Daarom vroeg ik het me af. Gewoon interesse![]()
Vind je het niet ambetant met je ouders erbij?
Wat ik aan jou dan weer wil vragen: waarom gaat men meer naar een psycholoog? Wat doet hij/zij beter/anders?
dus neen hoor, vind het zelfs goed om 1X per maand een gesprek te hebben met mijn ouders
katiavl schreef:chique woord voor therapie het gewoon praten.
Ze doet niks beter, maar voor het praten is het moeilijker om bij een psychiater te geraken. Maar nu ik je weg lees is het logischer.
Ik heb alleen maar bij psychiaters geweest eigenlijk dus voor mij is het ook niet meer dan logisch
Ik dacht dat je alleen bij een psychiater als je medicatie nam
!
!
en dag 1 is me best meegevallen.

Gewerkt tot 3 uur, toen naar de poown, ff gelongeerd. Liep ik met hem door de stalgang en greep een ander paard hem over de staldeur heen, die beet hem in z'n buik en liet niet meer los
Arme pony stond helemaal te gieren en te trillen van de pijn! Die schijtbok hield ook echt vast, Tryggur kon geen kant op
Flinke knal gegeven dat beest!
Dus ik ga lekker m'n bedje opzoeken