Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:Wat een leuke baan heb jij trouwens, Many
Sonja_vR schreef:yoga meltdown, wat vond je er van ?
ik zoek iets yoga-igs maar dan wel ietsje pit er in zeg maar, puur voor balans, bladiebla![]()
voor dalijk naast mijn twee keer per week actieve revalidatie bij de fysio en het lopen op de crosstrainer + heul veul lopen met de hond.
KarinvdM schreef:Nee, Obelander is heel anders dan roggebrood. Het is zuurdesembrood, best een beetje apart. Ik vind roggebrood lekkerder, smaakvoller. Obelander vind ik ook al snel erg droog worden.
Bij sommige mensen zie ik nooit snoep, drop, chocolade oid staan.
Ik vraag me wel eens af of men dat dan écht nooit eet of dat het simpelweg niet genoemd wordt?!?
KarinvdM schreef:Nee, Obelander is heel anders dan roggebrood. Het is zuurdesembrood, best een beetje apart. Ik vind roggebrood lekkerder, smaakvoller. Obelander vind ik ook al snel erg droog worden.
Bij sommige mensen zie ik nooit snoep, drop, chocolade oid staan.
Ik vraag me wel eens af of men dat dan écht nooit eet of dat het simpelweg niet genoemd wordt?!?
Bhriseis schreef:Chips eet ik zo om de twee maanden een keer. Vroeger greep ik dan sneller en sneller een handje, maar als ik nu echt begin te hunkeren sta ik mezelf toe om alle chips naar binnen te werken die ik wil. Met als resultaat dat mijn mond 's ochtends smaakt alsof er een kater in heeft gepiest en ik me erg misselijk voel, waardoor ik weer twee maand geen chips wil