oe, dat is een leuke beurs! collegaatje van mij gaat er morgen heen.
wel de pure variant, wilde ze zaterdag al hebben maar toen waren ze uitverkocht. nu heb ik er nog steeds zin in en ga ik dus morgen mooi ff scoren op de markt haha.
Ik ben nog niet buiten geweest maar dat klinkt nog niet aantrekkelijk als ik het zo lees. Gisteren had ik al spierpijn aan de achterkant van mijn bovenbenen maar vandaag is het wel heel heftig, als ik op de bank ga zitten moet ik me een soort van naar beneden storten
Ik heb zo'n spel voor de Wii waarop ik dan braaf 45 minuten lang doe wat me opgedragen wordt. Dat is toch wel een aardige workout want ik heb daar behoorlijk vaak spierpijn van op de meest vreemde plaatsen en het is eigenlijk voornamelijk cardio.
Plan van vandaag: O; twee volkorenboterhammen met rauwe ham. T: de laatste twee gezonde muffins (ga volgende week een nieuwe poging doen om ze lekkerder te krijgen) L: salade bij de La Place. T: denk ik van een Liga. A: moet ik nog bedenken
Bewegen: even op de hometrainer (alles tussen een half uur en 45 minuten), paardrijden.
Even een happy post. Voor een errug leuk prijsje via vakantieveiling 2x dagje sauna gewonnen Incl lunch, behandeling en high tea Over 2 weekjes mezelf maar even wat rust gunnen Gaan nu met zn 4tjes voor een echt lage prijs, dan is t leuk om een dagje naar de sauna te gaan
Katja verbazend eigenlijk dat je er zoveel spierpijn van krijgt! Welk spel is dat?
Krijgt enorme slechte kritieken overal en ik moet ook toegeven dat het er echt niet uitziet maar de oefeningen zitten echt goed in elkaar en het bevalt me daarom uitstekend. Alleen boksen is onmogelijk om te doen dus die sla ik maar over