Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaNNeS88 schreef:Patricia, ik zou voor ander broodbeleg kiezen dan gebraden gehakt en pate... zitten veel vetten in...
Blinnii schreef:Ontbijt: grote kom Griekse yoghurt met Special K en een junior banaantje
tussendoor: pannenkoek
Lunch: 2 meergranen boterhammen met dieetmargarine en kipfilet, een kaasstengel
tussendoor: cup a soup en een Hapklaar! van Peijnenburg
Avondeten: groot bord sla met tonijn, pasta, mais en wat yoghurt dressing (klein beetje maar)
tussendoor: halve (grote!) appel
Beweging: een uur paardrijden en fietsen
Blinnii schreef:Ja, ik weet het, geen goede dag. Morgen weer een nieuwe (gaan mama en ik shoppen in Maasstricht!Ontbijt: banaan en 3 happen van 2 geroosterde bb met kipfilet (moest haasten voor de TA)
tussendoor: rest van de 2 geroosterde bb met kipfilet
Lunch: frikandelbroodje van de Albert Heijn * glas mangosinaasappelsap
tussendoor: wb met beetje dieetmargarine
Avondeten: frietjes en een gehaktbal
tussendoor: appel
Beweging: vanavond een stuk lopen
SaNNeS88 schreef:Poeh.. heb weer bijgelezen, na vanochtend 4 pagina's erbij... in dit tempo houd ik het niet vol hoor dames
Mijn dag is wat veranderd:
O: glas optimel, 2 krentenbollen (7u30)
T: banaan, eierkoek(10u)
T: mueslireep (12u)
L: panini gerookte zalm met kruidenroomkaas (13u30)
T: smoothie banaan-aardbei
A: waarschijnlijk noodles
T: ?
wat vinden jullie van mijn dag?
Blinnii schreef:Goedzo Doom, gewoon blijven kletsen!
Ik heb jou trouwens vaker gevolgd, ivm Wiseguy, maar dat kun je je vast niet meer herinneren.
Als je inderdaad de crackers gaat beleggen kom je ook hoger in de kcal te zitten, wat weer beter is voor je stofwisseling!
doom schreef:hallo dames
Ik zit nog op mijn werk ben bijna klaar.
Ik schrok wel erg van het lage caloriegehalte.
Door het vele water drinken heb ik vandaag 2 pepermuntjes op.. ( ik begon uit mijn wafel te meuren)
Rond een uurtje of 4 mijn appel gegeten
en nu krijg ik honger![]()
Ik heb daarom nu een cracker![]()
Ik heb er linesse smeerpate light op gesmeerd.. omdat ik zo'n droog ding maar niks vind en op die manier tegen de 1000kcal aan te zitten:j
doom schreef:SaNNeS88 schreef:smoothie is (correct me if i'm wrong) geperst vruchtensap met magere yoghurt..
Je heb ook smoothies met melk.
pas er wel mee op dat als je een smoothie neemt je dat kan rekenen als 2 stuks fruit+ yoghurt of melk.
Is dus een best flinke tussendoor