ik doe altijd mandarijnen en appels in mn tas, gaat prima. bananen wat minder, die worden vaak beurs. je kan ook van tevoren bijv. sinaasappel schoonmaken en in een bakje meenemen
*PROEST* Die bakjes zien er wel vaag uit hoor . Als mensen dat in je tas zien en je vertelt dat het voor je banaan is...... Sorry, echt flauw, ik weet het. Maar ik kan er niets aan doen.....
leuk he! deze is voor onszelf en de mensen die bij de bevalling geweest zijn. ik heb nog 2 boltaartjes gemaakt in dezelfde stijl (morgen ff op de foto zetten) en die zijn voor de collega's van mijn werk. voor het bezoek idd geen beschuit met muisjes, maar cupcakes... daar moet ik er zo'n 80 van maken!
Nja, aan de andere kant...je kan het maar klaar hebben natuurlijk
Oeps, handen zitten helemaal onder de krassen, moest dondersteentje Fawzi er even van overtuigen dat ik de baas was en dat ie niet zelf kon kiezen waar ie heen wou Daarna zat ie zich rustig te wassen op mn schoot dus kennelijk heeft ie het geaccepteerd
ja vind ze erg gezellig (alhoewel, die twee blauwe liggen al heel de avond te maffen in een van de buizen ) maar kan me er best mee amuseren, tis wel gezellig die beweging naast je en de capriolen die ze uithalen
vind alleen dat ze zo weinig drinken sinds zaterdag (nou vooruit, sinds zondag, zaterdag konden ze de fles niet vinden omdat ze neit beneden durfden te komen) nog geen kwart fles (500 ml) opgedronken...
dat is niet veel nee, maar in de winter drinken ze volgens mij sowieso minder. geef je ze veel nat voer als bijvoorbeeld fruit en groenten of mogen ratjes dat niet?
ze krijgen gewoon een mix van knaagdierenvoer die ik heb meegekregen van de rattery, en elke dag wat wortels om op te knagen, of wat appel ofzo...zit wel vocht in,maar ook weer niet zóveel... nou ja, ze zijn nog actief en zien er goed uit, maar ben snel bang om wat fout te doen
anders bel je morgen toch even de rattery voor overleg? toen ik nog maar net nijnen had hing ik ook geregeld met de opvang aan de lijn. mijn ervaring is dat ze dat helemaal niet erg vinden, liever een keer te veel gebeld dan te weinig!
Het zijn maar kleine beestjes hoor ingrid En als ze ook wortels en appel krijgen dan krijgen ze ook al vocht binnen Mocht je je echt zorgen maken kun je even de vacht terugstrijken (dus teken de haarrichting in) en kijken of het weer soepel op z'n plaats valt. Maar zolang ze gewoon levendig zijn en er goed uitzien zullen ze wel genoeg binnenkrijgen
Sizzy
Geplaatst: 12-01-10 22:08
Vandaag de hele dag op de beurs gestaan, was leuk
Pivanti: ik vind je dagen laatste tijd sowieso beetje magertjes. Eet wel genoeg he
Ingrid was al vroeg aan de bubbels
Maris: jouw dag vind ik ook erg karig
Oehhh luffie een frikandelbroodje slechterik hihi
Bwahaha Katja, dat bakje voor die banaan, geniaal
BA! Die taart!! Mjam!
Nu maar eens lekker douchen en vroeg m'n bed in. Ben gaar!! Morgen en overmorgen weer beurs staan, wel gezellig, maar wel vermoeiend