Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:is dat hetzelfde als pure baking soda. Omdat ik dit hier zo vaak voorbij heb zien komen, heb ik een pakje gekocht toen we in NL waren. Ik dacht dan vraag ik later wel in het topic waar het nu ook alweer precies voor gebruikt wordtVoor mensen die ook graag met edelgist werken:
pien_2010 schreef:8nnemiek schreef:is dat hetzelfde als pure baking soda. Omdat ik dit hier zo vaak voorbij heb zien komen, heb ik een pakje gekocht toen we in NL waren. Ik dacht dan vraag ik later wel in het topic waar het nu ook alweer precies voor gebruikt wordtVoor mensen die ook graag met edelgist werken:![]()
, want dat zou ik echt niet weten.
Lori schreef:[ [url=m/42fljb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spicy vegan pizza van domino's mmmm.![]()
Steeds meer de vegan kant aan het opgaan in plaats van enkel veggie. Let bij veel zaken op dat er geen melk of dergelijke in zit. Laatst ook vegan mayo gekocht ook lekker en maak veel dingen zelf vegan klaar maar soms zondig ik nog en blijft het bij veggie
Jessix schreef:Lori schreef:[ [url=m/42fljb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spicy vegan pizza van domino's mmmm.![]()
Steeds meer de vegan kant aan het opgaan in plaats van enkel veggie. Let bij veel zaken op dat er geen melk of dergelijke in zit. Laatst ook vegan mayo gekocht ook lekker en maak veel dingen zelf vegan klaar maar soms zondig ik nog en blijft het bij veggie
Ik kon de verleiding niet weerstaan! Er wordt er nu eentje voor mij gemaakt...Voor € 4,95 hoef je het ook niet te laten.
Anoniem schreef:Balletjes van veggiechef van jumbo. Wauw! Ik als gehaktballetjesgek zeg bijna tot niet te onderscheiden van niet-vegetarisch. Heerlijk zijn ze!
Voor diegenen die iemand eens willen "verrassen" met vega echt een aanrader.