Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:ik sluit me aan bij katia doom. jammer dat je gaat.
spui eens wat van die ideeen suus?
monica, een relatie is idd geven en nemen en dromen najagen hoort daar bij. waarom wil je een buitelandse studie doen als ik vragen mag?
doom schreef:Ik lees jullie adviezen en ervaringen aandachtig door en sla het ook echt wel in mij op.
Maar er zijn ook mensen met hele goede ervaringen, ik wil het daarom gewoon zelf proberen.
Ik vind dat je er dan pas over kan oordelen.
ook vind ik niet dat het weinig eten is..
Standaard 2 stuks fruit en 5 stuks crackers op een dag verdeeld en dan nog je 3 maaltijden op de dag ..
Ik moet het gewoon allemaal aanzien.
SAKKIA schreef:Doom,
Schrijf nou eens precies op wat je tot nu toe gegeten hebt, misschien krijgen we dan een beetje een beter beeld![]()
En toch wil ik nog wat anders zeggen![]()
Waarom zou juist dit topic nou een voorbeeldfunctie zijn? Omdat wat wij doen toevallig het beste is? Voor ons ja, maar dat wil niet zeggen dat het voor andere mensen ook werkt.
*edit* en als Doom notabene in een ziekenhuis min of meer begeleidt is dan snap ik niet wat er verkeerd aan zou kunnen zijn. Laat haar toch gezellig mee kletsen en in haar waarde
xingridx schreef:En Doom, zijn het gewoon droge knackebrodcrackers die je eet? Want als je er dan bijv. slankie smeerkaas opdoet ofzo, wordt het al iets voedzamer
En in het kader van dit topic:
Als je iets van ontbijtgranen/muesli door die yoghurt zou doen, tussen de middag je salade iets rijker met groente etc, en ‘s avonds gewoon lekker veel groente en idd iets van een tartaartje…dan komt het imo al veel meer in de buurt van een goede dag