Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Slaat eigenlijk nergens op want ik laat me verder wel naar hartelust piercen enzo en een nieuwe tattoo mag er ook nog wel bij
Dat vind ik dan weer niet erg...
Of ik ben te sloom.

!

Ik wilde ook altijd een tongpiercing, maar lijkt me inderdaad te pijnlijk. Wel wil ik tegen de tijd dat mijn buik er fatsoenlijk uitziet misschien een navelpiercing en ook zeker nog een tatoo. En dan zo 1 zonder zwarte lijnen, maar alleen in kleur.

Dat is het minste hahaha
Verder heb ik een navelpiercing (grom maar ik wil al tijden een andere in, maar krijg deze er niet meer uit.. te strak vastgedraaid - iemand nog tips?
) en ik mag sinds oktober vorig jaar eindelijk een wenkbrauwpiercing laten schieten van mijn ouders, maar m'n geld gaat steeds naar andere dingen tot nu toe 

Humphrey schreef:O: Muesli met ontbijtgranen en sojamelk (anderhalve kom)
T: Handje druiven
T: Appel
L: Drie bb, 2 x kaas, 1 x kipfilet, handje kleine tomaatjes
T: 2 pruimen
T: Peer
D: 2 ciabatta met tonijn-groenten-mengsel
2 uur rugbytraining
T: Halve meloen

Er is niets anders en ik had echt zin in iets lekkers terwijl ik niet eens van chocola houd...
WildWings schreef:Ik heb alleen oorbellen, had ook ooit nog een tweede oorbelding in beide oren.. maar die gingen ontsteken. Later nog eens laten schieten, maar hetzelfde verhaaltjeVerder heb ik een navelpiercing (grom maar ik wil al tijden een andere in, maar krijg deze er niet meer uit.. te strak vastgedraaid - iemand nog tips?
Sizzy schreef:Rijstwafel met kaas is lekker![]()
Wildwings, eet je niet heel erg schraal?
Maar als ontbijt 1 bb en lunch 2, is (voor mij) niet echt weinig, ik heb nu net mijn lunch op en zit (of: voel me) zelfs behoorlijk vol. Bij het avondeten heb ik ook wat meer omdat ik daarna naar paardrijden moet fietsen, rijden, terugfietsen- dat is de meeste beweging van vandaag. Nu hoef ik alleen nog maar heen en terug naar school (net als vanochtend), dat is totaal een uurtje fietsen (15 min per keer) en op school kan ik me nog prima concentreren met wat ik eet gelukkig.
Gemma schreef:Kan je niet gewoon ff langs de piercer gaan en die laten proberen? Heeft mijn zusje toen ook gedaan
Hoewel ik me net bedenk dat veel piercers ook tattoo's zetten, dus dat er misschien nog wel een paar werken. Ik ga van de week maar eens langs (ik vind het eng om zoiets doms te moeten vragen
).