jokertje28 schreef:Ik kan jullie vertellen dat er in oktober de big tasty weer terug komt......Ik heb namelijk een collega die ook als bijbaantje bij de Mac Donalds werkt. En die vertelde me dat...Nu nog de chicken saté hihi!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:De ketchup zit ook een klein beetje smaak aan, een rare zoete chemische saus.
Myrthe_Yolto schreef:hmm.. vind ik érg vreemd, want tis tenslotte een beslissing van MCDnederland, hij komt uiteindelijk ook wel terug, maar er is niets bekend over een data, imean, wij kunnen bv niet eens tastysaus enz bestellen..
Pentax schreef:Ik zou de mac een stuk beter vinden als het vlees een beter leven gehad zou hebben, of als je keuze hebt.
Vaak moet ik mee met anderen, maar hou het dan wel op vers fruit en een side salad.
Vind het wel jammer, was altijd dol op de mckroket.
Lusitana schreef:Pentax schreef:Ik zou de mac een stuk beter vinden als het vlees een beter leven gehad zou hebben, of als je keuze hebt.
Vaak moet ik mee met anderen, maar hou het dan wel op vers fruit en een side salad.
Vind het wel jammer, was altijd dol op de mckroket.
Vegetarishe producten leveren die gefrituurd moeten worden is lastig en bovendien zie ik persoonlijk het nut niet in van het frituren van dingen op basis van groenten. Eet dan idd gewoon lekker salade of fruit.
F_Orumster schreef:Ik maar denken dat de burgers gegrilld waren, dan is dat zeker een warmhoudplaat.
Jammer, wel gezonder even grillen.
Falafel kan prima gefrituurd, misschien is dat wat voor de mac.