Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(wedstrijd)
degene voor wie ik inval kan toch wel zelf doen, maar ik doe gewoon de helft, heb ik ook weer beweging gehad.

Dat is éindelijk weer minder dat de week ervoor, ben o.3 kilo kwijt. Niet viel, maar alle beetjes helpen. 
Citaat:Mijn planning:
o: allbran met halfvolle melk en een banaan
t: twee stukjes volkoren ontbijtkoek
l: tomaten-komkommer-gekookt ei met een bruin broodje
t: 1 kleine vanillemuffin en een pruim.
a: rijst met kip en groenten

.
)

Gister ehhh veel chocolade gegeten, toen ik om een uur of elf eindelijk klaar was met rennen en vliegen was ik zo uitgeput dat ik een oppepper nodig had
Vreemd genoeg voelde ik me niet schuldig ofzo, dan smaakt t al een stuk beter. Nja, ik ga denk ik proberen om mn vreetavond op mijn weegdag te houden, dan is de schade alweer weg de volgende keer
ik zou in oktober 3 maanden daar heen willen, maar de semesters liggen zo anders!! Echt balen.
Ze is er tot vijf keer aan toe enorm vals bokkend vandoor gegaan, met zo'n überscherp bochtje erachteraan, dat is pas zitles
Met zo'n verschrikkelijke snelheid
Annetje schreef:planning:
o: vier rijstwafels met jam
t: twee crackers met jam
l: 2 rijstwafels met jam
t: appel denk ik
d: ?.
LotteAnna schreef:
o: cruesli met magere yoghurt
t: dikke plak ontbijtkoek met boter, 2 glaasjes ranja
l: boterham met ham, mosterd en tomaat, beker optimel
t: uit frustratie 5 dropjes
d:?
LotteAnna schreef:LotteAnna schreef:
o: cruesli met magere yoghurt
t: dikke plak ontbijtkoek met boter, 2 glaasjes ranja
l: boterham met ham, mosterd en tomaat, beker optimel
t: uit frustratie 5 dropjes, stuk meloen, 1 evergreen, 2 crackers met pindakaas en hagelslag![]()
d:?

en New Zaeland.
Ilse schreef:O: 1,5 volkorenboterham met pindakaas, 2 plakjes ontbijtkoek en een glaasje magere melk
T: Druifjes + 1 winegum
L: Bord tomaten-groentesoep met vermicelli en gehakt balletjes, bakje Optimel yoghurt en een glas verse jus d grapefruit
T: Zonnatura mueslireepje en druifjes
D: Roerbakken, groente, kipfilet en tagiatella + natuurlijk woksaus ed. Toetje een bekertje dieet-ijs