Tofu en ik gaan gewoon nooit vriendjes worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selka schreef:Mijn eten is vegan, mijn hobby's niet. Paardrijden, raskat, rashond etc. Maar alleen met het eten maak je de wereld toch al een beetje beter? Vind ik wel tenminste.
Eet-meet, altijd leuk. Goede manier om mijn party-food recepten uit te proberen
Natsuki schreef:Ik merk ook dat mensen beter reageren als je er zelf niet over begint, zelf over de nadelen van vlees beginnen doe ik niet, dat zet meteen zo'n vervelende sfeer en mensen luisteren toch niet.
Riraito schreef:Als het niet te ver weg is wil ik wel komen![]()
Ik vind vega koken best lastig, vaak omdat wanneer je geen kaas gebruikt je toch aangewezen bent op kruiden en ik heb niks in huis (ok, niet mijn huis). En die wil ik ook niet allemaal gaan kopen, want daar heb ik niet bepaald het geld voor. Dus wil graag nog een keer in een vega restaurant eten oid.
Eelmo schreef:Basilicum makkelijk? Teach me master! Mijn basilicum gaat altijd dood![]()
Ik haal mijn kruiden ook op de markt, bij een Turkse kraam. Spotgoedkoop en de beste man heeft alles. Als je niet zo goed weet wat je moet combineren zou ik iig toch een Italiaanse en een Provencaalse kruidenmix halen. Dat zijn vrij makkelijke kruiden die overal wel bij gaan. Oh en ras el hanout
Magrathea schreef:Eelmo schreef:Basilicum makkelijk? Teach me master! Mijn basilicum gaat altijd dood![]()
Ik haal mijn kruiden ook op de markt, bij een Turkse kraam. Spotgoedkoop en de beste man heeft alles. Als je niet zo goed weet wat je moet combineren zou ik iig toch een Italiaanse en een Provencaalse kruidenmix halen. Dat zijn vrij makkelijke kruiden die overal wel bij gaan. Oh en ras el hanout
Basilicum heeft veel dorst, geef het voldoende waterAls je bang bent om teveel te geven: voel even aan de aarde. Als het echt nat voelt is het niet nodig, als het licht vochtig tot droog is is het tijd voor meer water.
Oja en zon. Plaats ze bij het raam, dat vinden ze fijn.