Haha ohh dat is wel vervelend Ik heb een pitje met stoofstand (kan je heel laag zetten), daar zet ik appelmoes meestal op, staat soms wel drie uur ofzo maar dan is het ook mega smeuïg (en ga ik ondertussen gewoon iets anders doen natuurlijk)
Vandaag ook een lekkere smoothie: 2/3 van een grote rode biet paar kant en klare geschrapte worteltjes 1 deelblokje diepvriesspinazie 2 mandarijnen geperste limoen 1 appel klein scheutje van m'n appel/perenmoes chiazaad water
Goed voor 1 liter mooie donkerroze smoothie
Dani_
Geplaatst: 28-11-13 15:08
Vanochtend:
Spinazie Andijvie Halve galia meloen Lijnzaad Chiazaad
Dani_
Geplaatst: 29-11-13 09:14
Vanochtend: Zelfde als gisteren.
fleur_yen
Geplaatst: 29-11-13 18:48
Vandaag: 7 deelblokjes spinazie 1/3 kaki Opscheplepel van m'n appel/perenmoes 6 kleine worteltjes 1.5 glas water 1 tl lijn- en chiazaad
Kaki is inderdaad lekker!
Time2Tri
Geplaatst: 29-11-13 18:56
Fijn dat de kaki lekker is Fleur ...die staat ook nog niet zo heel lang op mijn fruitlijstje .
Ik had vanochtend : "Plucksalat" verse ananas 2 kiwi,s verse koriander .
Rode bieten Diepvriesspinazie Boerenkool Banaan Sinaasappels Kaki
Heeft iemand suggesties welke combi's ik hier mee kan maken voor een eerste keer?
Time2Tri
Geplaatst: 30-11-13 09:19
Ik zou voor de spinazie , banaan en kaki gaan . Wuis Al weet ik niet hoe de diepvries spinazie smaakt , neem zelf altijd vers . Voor de eerste keren het fruit laten overheersen , dus niet te veel bladgroente de eerste keer doen .
Ik zag laatst Kaki's liggen bij de AH, wat een gekke vruchten joh!
Vandaag weer eens lekker aan de smoothie.
Een simpele dat wel:
1 banaan 80 gr andijvie misschien nog een halve avocado als ik die straks kan scoren water
Time2Tri
Geplaatst: 01-12-13 10:02
Zo ..gisteren eens geen groene smoothie gehad .
Ben met mijn schoonzus de stad in geweest om nieuwe kleren te kopen , en had geen zin om continue naar het toillet te moeten .Moet namelijk in de ochtend altijd best veel plassen van de smoothie,s .
Maar vandaag weer een smoothie gemaakt : Kaki ..met schil ananas en Pflücksalat
Lekker
kaki is lekker Eliine
hannahaapje
Geplaatst: 01-12-13 10:33
Mijn eerste groene smoothie Met banaan, ijsblokjes, soja melk, spinazie en kiwi.
Ik nu als lunch een heerlijke smoothie: 140 gram rode biet 60 gram spinazie 70 gram kaki 140 ml grapefruitsap 80 m; sinaasappelsap 90 ml biogarde 1 tl chiazaad 16 gram quinoavlokken water
En gister: halve avocado 80 gram rode biet 140 ml grapefruitsap 200 ml sinaasappelsap 2 appels half glas frambozendrinkyoghurt
Deze avocado was niet zo'n lekkere, wat sterk en bitter, vandaar een scheut drinkyoghurt erdoor
Nu: 1 rode biet 50 gram andijvie 2 mandarijnen 70 gram kaki 90 ml biogarde wat muntblaadjes en een blaadje basilicum klein handje bevroren rode, blauwe en zwarte bessen water
Smoothie miste wat 'pit', had er eigenlijk nog wat sinaasappelsap of citroen door willen doen, maar dat was even niet in huis