nou heb mijn people mold binnnen jammer nu geen fondant ofzo in huis dus even kijken dat ik het van de week haal.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(Tinkertom of Linda hier uit de buurt.) Maar als ik ergens tijd kan maken wil ik het misschien zelf doen.
En ze zijn bij mij nog niet mislukt 
(anders is het verschil we heel groot)

die is echt súperlekker!!!
Dus ik heb em de hele tijd op 160 en dat gaat gelukkig prima

Soprano schreef:Na heel wat cupcakes, mij vandaag aan mijn allereerste taartje gewaagd! Vanavond komt er familie voor mijn moeder haar verjaardag, hopelijk vinden ze hem lekker! Gevuld met kersenvulling, afgesmeerd met gewone botercreme. Kan ik hem trouwens gewoon tot vanav in de koelkast laten staan?
Details kunnen beter, puntje om op te letten volgende keer![]()
http://i1265.photobucket.com/albums/jj5 ... C_0189.jpg

Begreep dat monchou ook wel lekker is met fruit?
Hij is zoo schattig!! En volgens mij goed gelukt
Net botercreme gemaakt, nu moet de biscuit even verder afkoelen en dan kan ik nog even m'n programma zien om 20 uur.. Daarna vullen en afsmeren, even terug in de koelkast en dan bedenken wat ik erop ga doen.. T is immers maar een 'probeertaartje' en m'n collega's zijn ws allang blij dat we er wat lekkers bij hebben hihi! Zal later nog even een foto posten als ie klaar is
Ik weet alleen niet of je aveve ook in NL hebt maar het is in ieder geval heel makkelijk als je eens snel iets nodig hebt en er zit er een in de buurt 
Nog tips?
nokie schreef:Ze hebben onderdaad heel veel bij aveve, maar sommige producten zijn wel schandalig veel duurder tegenover DLT, althans volgens mijn 'marktonderzoek'![]()
Het scheelt soms echt 2 euro per kilo, maar dit zal voor niet iedereen hier van toepassing zijn, ik koop alles per 5 of 10 kilo![]()
Maar toch, als je een beetje de vergelijking maakt is aveve niet heel goedkoop, wel handig voor mij als ik dringend iets nodig heb wat ik te kort heb, op 500 meter van mijn deur is een aveve plus ;D
Maar het is zoals je zegt, handig als het in de buurt is wat bij mij ook het geval is
Heb er ook nog nooit besteld dus weet ik niet hoe dat in elkaar zit bij hun).
(ze is Duits)

Dat wil ik ook een keer maken