Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heeft ook ‘eko’ op de verpakking, is het dan het huismerk van ekoland? Of is dat een soort ‘keurmerk’?
 Dus lekker zalm uit de oven in plaats van kipfilet! En het belletje gaat net van de oven, dus het is klaar!  

Eén eetlepel hete paprikaspread van ekoland en 1 eetlepel biogarde door elkaar geroerd. Echt een aanrader! Het smaakte eigenlijk als het vissausje dat je altijd bij kibbeling krijgt 
 Maar dan gezond 
 Zalm was niet zo goed gelukt helaas. Was vergeten er iets van wijn overheen te gieten, waardoor hij een beetje droog was. Maar alsnog wel lekker hoor  

aangezien ik om 17.00 mijn avondeten al op had)                                                         
, hoewel ik wel net meerdere glazen smoothie van spinazie, banaan en tarwezemelen heb gehad..                                                         

Ik had Quorn gekocht met saté saus erdoorheen en ik neem net een hap en het zit gewoon bomvol suiker! De winkels zijn dicht en ik heb niets anders, dus daar gaat m'n goede gedrag...                                                         

Maarja er staat natuurlijk een paasweekend voor de deur, mn vaders verjaardag, dus gaan nog uit eten.. Dan zit ik me vanaf nu al zorgen te maken of hoe ik dat moet gaan doen. Stom he? Hebben jullie dat niet? 
 en ik vind het gewoon lekker (drink altijd water)
 Maar dat is natuurlijk ook niet gezond. Het moet ons leven ook niet gaan overheersen, en idd, hiervoor hebben we het ook prima overleefd op 'gewoon' eten. Het is ook wel een beetje een hype van deze tijd denk ik.