Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaiMai schreef:Fijn Sok, wel minder dat ie verhuist natuurlijk...
@Denice: in welk opzicht? Ik weet een aantal punten dat niet helemaal goed is aan Sonja, onder andere dat het te caloriearm is. Daar ga ik dus zelf wat aan doen, maar deze week nog niet teveel. Bovendien vind ik er op sommige dagen te weinig fruit in zitten, dus dan eet ik zelf een extra stuk fruit. (Heb ik trouwens gisteren ook gedaan, had ik nog niet bij mijn wijzigingen gezet) Overigens eet ik echt wel iets extra als ik wel echt honger krijg, daarvoor beweeg ik teveel en daar houdt mevrouw Bakker geen rekening mee. Er zijn heel veel mensen die jojo'en nadat ze gestopt zijn met Sonjabakkeren, maar dat heb je zelf in de hand. Afvallen is discipline, dat ik de laatste tijd ben aangekomen was ook duidelijk gebrek aan discipline, zo simpel is het, tenminste, als je fysiek niks mankeert. Een van de redenen dat ik SonjaBakker is dat het qua dieet veel lijkt op de diëten die ik zelf als voedingsassistente moest bespreken met patiënten die moesten afvallen, en het lijkt veel op mijn eigen gezonde verstand waarmee ik voorgaande keren ben afgevallen. Ik ben overigens nog nooit zoveel meer aangekomen dat ik op mijn max. gewicht zat, gelukkig. Alleen heb ik nu een planning en ik moet zeggen dat dat voor mij enorm goed werkt, het geeft heel veel rust. Dus na het echte afvallen, moet ik voor mezelf ook weekmenu's maken, alleen dan met meer calorieën.
denice schreef:Je hebt er iig een goede kijk open met deze instelling kom je er wel. Bij mij zal het wel een gebrek aan discipline geweest zijn dan, maar ik viel er veel door af, ben ook een keer flauwgevallen door dat dieet, en daarna kwam ik keihard weer aan...