LittleAnn schreef:In mijn sinascake ook niet! Beetje jammer dat ik er een berg glazuur met chocodingetjes op heb gedaan daarna

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleAnn schreef:In mijn sinascake ook niet! Beetje jammer dat ik er een berg glazuur met chocodingetjes op heb gedaan daarna
Boyzone schreef:Wordt dat dan nog met de hand in dozen gedaan, zijn daar geen machines voor?
Snap best dat er vakantiebaantjes moeten zijn, maar is dit niet werk zoeken?
LittleAnn schreef:Oh jee moc dat is niet zo best..niet te streng voor jezelf zijn, eet voldoende en gezond he anders blijf je jojo-en!!!
maartje_h schreef:ladyjoy schreef:Zoiets zal het gaan worden (hoop ik, als ik niet ga snoepen)
je mag gewoon NIET SNOEPEN
Mocca schreef:Ja ik weet het maar baal er zo van!
Oké, ben niet al te netjes geweest de laatste tijd, veel gesnoept. Maar zoveel aangekomen!
Blijkt maar weer dat ik dus nooit meer zo kan eten als ik deed. Altijd op de lijn letten, nooit meer ongegeneerd snoepen, altijd genoeg sporten. Mijn hele leven lang.
ladyjoy schreef:Planning vandaag:
O: 2 br boterhammen, D'light Jam
4 uur werken (in de zorg)
T: 2 blokjes melkchocola
T: 2 ontbijtcrackers van LU, halve plak 30+ kaas
T: 2 plakken ontbijtkoek -> 1.5 uur sportenl
L: 3 br boterhammen, kipfilet, 30+ kaas óf pasta
T: banaan gemixt met sojamelk
T: halve galia meloen
A: pasta met rundergehakt, groenten & tomatensaus óf 3 boterhammen
Mocca schreef:Pfft nou bij mij gaat het niet zo makkelijk hoor.
Het is echt niet zo dat ik me hele dagen zit vol te vreten. Wel lekker beleg op brood, en koekje en snoepje tussendoor, maar toch 10 kilo aangekomen in een jaar.
Pfft.
LittleAnn schreef:Een kokosijsje is dan ook echt niet te weerstaan Perla! Mijn lievelingsijs
Sizzy schreef:Waarom plan je niet wat meer tussendoortjes in Mocca?