Wbt bovenstaande discussie, ik post niet vaak wat, maar lees vooral mee. Foto's zijn wat mij betreft helemaal prima, een beschrijving is leuk maar vaak niet noodzakelijk
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friezenfan2 schreef:Ja maar ik heb me erbij neergelegd dat mensen hier posten hoe ze posten en mocht er inderdaad iets bij zitten wat me interessant lijkt vraag ik dat. Maar ik post hier ook al dik een jaar als het niet al 2 is wat ik als avondeten eet. En wat xpablobokt ook zegt jij leest hier alleen maar mee.
Heb jij toevallig ergens regels gevonden over hoe je in dit topic hoort te posten?
Little_Gift schreef:friezenfan2 schreef:Ja maar ik heb me erbij neergelegd dat mensen hier posten hoe ze posten en mocht er inderdaad iets bij zitten wat me interessant lijkt vraag ik dat. Maar ik post hier ook al dik een jaar als het niet al 2 is wat ik als avondeten eet. En wat xpablobokt ook zegt jij leest hier alleen maar mee.
Heb jij toevallig ergens regels gevonden over hoe je in dit topic hoort te posten?
In het allereerste bericht van het allereerste volgtopic van "Show je maaltijd deel 1" staat er het één en ander qua wat ze willen... Daar verwijzen ze ook al naar receptjes of beschrijvingen...
En ja ik lees hier inderdaad alleen maar mee omdat ik geen gave heb in de keuken maar soms zie ik hier dingen waarvan ik denk "wat is dit dan?" en vind ik het jammer dat ik het niet kan opzoeken omdat het er niet bij staat...
Ik kan namelijk alle tips en tricks en inspiratie hard gebruiken
haffiefreak schreef:Flicka12 schreef:Pasta pesto met zelfgemaakte pesto
[ [url=m/3MA1Mt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1dvx2Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
High tea
[ [url=m/XxzhKb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die pesto lijkt me erg lekker. Wil je het recept delen?
xPabloBokt schreef:naranja1 schreef:Orzo met tomatensaus, champignons, geroosterde tomaten en buratta.
[ [url=m/noYm2e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeh, heb je een recept?
DideH schreef:Exitium schreef:Eindelijk weer een keer oyakodon gemaakt, toch één van de beste rijstgerechten
[ [url=m/IaRjSp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je een goed recept? Heb hier al eens eerder naar zitten kijken
Exitium schreef:DideH schreef:
Heb je een goed recept? Heb hier al eens eerder naar zitten kijken
https://www.justonecookbook.com/oyakodon/
Ik gooi er ook nog wat paprika (vandaag toevallig niet) en shiitake door, die bak ik van tevoren even.