Er staat hier nog wel 1 vlees dingetje tussen van m'n vader (de tartaar bovenin) , verder was alles vega. En heel erg lekker gegeten!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sintara schreef:Echt heerlijk gegeten:[ [url=m/fT2w8B.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er staat hier nog wel 1 vlees dingetje tussen van m'n vader (de tartaar bovenin) , verder was alles vega. En heel erg lekker gegeten!
Renee1991 schreef:Nee hoor, groenten kun je prima grillen in een grillpan. Courgettes bijvoorbeeld.
Maar als ie bij jullie altijd voor vlees wordt gebruikt, zou ik dat zelf niet zo lekker vinden om groenten in te grillen
mar_fay schreef:Ik ben ook 'maar' 1.78 waar het grote deel over de 1.80 is hoor, maar dat is nog steeds langer dan al mijn buitenlandse en vele Nederlandse vrienden. Het voelt klein, maar is dat absoluut niet. Net wat je gewend bent denk ik![]()
Ziet er goed uit dat eten Deksel![]()
Ik had eergisteren pita broodjes met roggemeel gebakken en daar een heerlijke vulling bij - maïs, bonen, sla, pittige en knoflook saus. Die pita's ga ik nooit meer kopen, veel lekkerder
F_Orumster schreef:Heel veel dames in NL zijn tussen de 1.65 en 1.75 en velen zijn jaloers op alles boven de 1.70m. Ik had daardoor niet verwacht dat iemand van 176 zichzelf klein zou bevinden. Ik checkte even het profiel of het een M/V betrof
Jackytje schreef:Joh ik ben 1m50 a 1m55Van die lengtes hierboven kan ik alleen maar dromen. Alhoewel ik blij ben dat ik op pony's pas en het best handig is dat ik zowel naar vrouwen als kinderschoenen kan kijken
Renee1991 schreef:Nee hoor, groenten kun je prima grillen in een grillpan. Courgettes bijvoorbeeld.
Maar als ie bij jullie altijd voor vlees wordt gebruikt, zou ik dat zelf niet zo lekker vinden om groenten in te grillen
Jets schreef:deksel schreef:Misschien een beetje domme vraag maar hoe grill jij je groentes? Wij hebben volgens mij wel een grillpan maar die gebruiken we nooit, en heb me laten vertellen dat die meer voor vlees is.
In de airfryer of in het grill/tostiapparaat