op heel veel, nog meer dan de vorige keer, dat is vooral zo vaag, waar we de eerste keer geen commentaar op kregen (en dus niet aangepast hebben) is nu ineens fout :S ook de beleidsvraag is plotseling "beroerd geformuleerd" terwijl de opdrachtgever hem zo geformuleerd heeft..
Er zit helaas vaak wel een groot verschil in wat opdrachtgevers willen/formuleren en wat docenten willen dat je formuleert. Opdrachtgevers vaak te praktisch in de ogen van de docenten, die willen het vaak wat theoretischer. Dat kwam ik iig vaak tegen
Kreeg net bij de fysio te horen dat ik toch wel heel ernstig rekening moet houden met een kijkoperatie en dat ik er daarna weer een flinke tijd uit zal zijn
Ik moet nog even mijn dag aanvullen: T: kinder chocolade reepje. A: citroenkip uit de oven, met trostomaatjes en aangeklede couscous. T: ga een poging doen om extreem gezonde muffins te maken van volkorenmeel zonder toegevoegde suiker en vet. Als die te eten zijn is dat een mooi tussendoortje.
Balen Katja!! Waar krijg je een kijkoperatie voor??
@Doom: Koningspoedels zijn niet mijn honden, mar ik vind ze steeds mooier worden! Wat een leuke dieren om te zien zeg!!
Hedwigb
Geplaatst: 11-01-10 20:44
Balen Katja! Als de muffins te eten zijn dan houd ik me aanbevolen voor het recept
Sanne, vervelend zeg, vindt het wel absurt dat je dan nog een halfjaar collegegeld moet betalen. Kun je daar niet iets anders voor regelen? Uiteindelijk is het niet jouw schuld..
Ze staan nu in de oven, als ze te eten zijn zal ik het recept zeker plaatsen.
Ik ben oktober 2008 van een paard gevallen Luffie daarbij heb ik mijn enkel behoorlijk beschadigd en ondanks dat ik nu al meer dan een jaar minimaal twee keer per week naar de fysio ga (de eerste twee maanden heb ik in het gips gezeten) heb ik nog altijd veel pijn.
Muffins zijn nog niet geweldig. Wel te eten maar ze zijn een beetje rubberig Ga volgende week eens even sleutelen eraan en dan nog een poging wagen.
Pivanti
Geplaatst: 11-01-10 23:17
Sizz, fijn dat het zo goed loopt op de beurs!
Sanne, dat is balen zeg!!
Wendy's huisje is weer mooi schoon
Imre, zoo lekker lang weekend hebt je zeg!!
Katja, oh balen zeg! Heb je nu ook nog erg last van je enkel?
Ik hoefde vanmorgen niet te werken maar wel de avond langer,maar hoefde maar een keer heen en weer (ma en di zijn die rotdagen met die paar uurtjes verdeeld over de dag)
Mijn dag is verschrikkelijk.....
O: havermout T: - L: 1 mais boterham magere ham T: - D: 1 bord erwtensoep en 1 mais boterham magere ham T: 4 mandarijntjes
Beweging: 15 min fietsen en 20 min knolgehobbeld
Laat ontbeten, daarna was ik op stal en pas 12.30 weer terug en toen snel omkleden en een boterham naar binnen gepropt, want had 13u weer rijles tot 15.30u Toen moest ik al aan 't werk. Daar avondeten op en weer druk met kind in bad doen en naar bed (ze was nogal aan t krijsen... ) En nu dus maar even mandarijntjes eten.
Ja.. maar ja is niet zo gezond he cake Zit nu lekker aan de mandarijntjes Wil ook gewoon even niet echt snoepen ofzo... heb daar nu niet echt behoefte aan, dat wil ik graag zo houden.. Als ik toch weer iets neem.. dan kan t zijn dat ik denk ohh lekker... en dan weer makkelijker ga snoepen
Hmm dat is wel heel vervelend dat je nog altijd zo'n pijn er aan heb.
Blinnii
Geplaatst: 12-01-10 07:38
Goedemorgen! Ik moet haasten voor stage, dus geen tijd om bij te lezen sorry!
O: bb met kipfilet en sla t: appel of eierkoek t: appel of eierkoek L: 2 bb met kipfilet t: appel of eierkoek t: bb met kipfilet en sla A: geen idee
Ik heb 2 appels bij me en een eierkoek, dus weet nog niet wanneer ik die ga eten.
Ik heb vanmorgen volvezel met biogarde en een lepeltje honing op. (anders was het niet te hakken) De rest van de dag weet ik nog niet heb een hele rare dag. Vanavond in ieder geval even rijden (springen) en als avondeten komkommersoep met gerookte zalm.
Ben toch maar niet op de fiets, t vriest toch buiten
Zometeen heel de ochtend overleg, echt zin in
doom
Geplaatst: 12-01-10 10:54
Hee allemaal Ik zal nog even mijn schema van gisteren hier plaatsen die was wat gewijzigd.
O: beschuitjes 1 kipfilet 1 komijnenkaas en 1 banaan T: manderijntje L: 2 VK sneetjes 1 kipfilet en 1 komijnenkaas T: eierkoek D: tuinbonen met stukjes tomaat, gekookte aardappels en een kipburger T: creusli met optimel vla
En vandaag: O: beschuitjes 1 kipfilet en 1 komijnenkaas T: manderijntje T: banaan L: 3 vk sneetjes kipfilet en 2 met smeerkaas T: eierkoek D: gekookte aardappels bietjes en een speklapje (slecht i know, maar het is zo lekker!! ) T: wat fruit!!