[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:42

Philadelphia (ligt) met plakjes tomaat of augurk doen het bij mij ook altijd goed :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:42

Ooh ja met dat kan je ook veels doen philadelfia en spinazi in de blender, zalm, advocade *droomt*

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:44

Op mn brood vind ik best veel lekker alleen niet alles is handig om ‘s morgens klaar te maken en dan mee te nemen :=

Heb vandaag wel echt donker brood bij me, als ik dat in de kantine eet zit ik namelijk wel een redelijk deel van de middag goed vol, terwijl ik als ik het bruine brood wat we thuis hebben eet om 12 uur, ik om 1 uur alweer trek heb :=
Maar echt donker brood hebben we niet zo veel, even kijken of het werkt en dan maar vragen of mn vader het meer wil kopen :j

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:45

Heb vandaag geen brood mee. Omdat ik geen tijd had om het vanmorgen klaar te maken. :+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:48

Tijgers!

Ik ben er weer. :D Heb het heerlijk gehad met vriendje.

Toch een andere keuken gekocht.. Voelden ons niet erg prettig bij Ikea, dus nu gewoon bij een keukenbedrijf geweest. :j Keuken is al voor de helft betaald, eind april komen ze ‘m installeren. Ook (weer) naar Ikea geweest, dus alles is nu binnen, op wat accessoires enz. na, maar die koop ik niet bij Ikea.
Vrijdag komt vriendje weer hier. :D En volgende week ga ik daar weer heen. :D :D Dan komen de verhuizers z’n spullen uit Portugal brengen, mag ik het hele zooitje aan gaan sturen.

Ben op school echt met een kneuzengroepje ingedeeld. Wat een idioten allemaal. :n Maar goed, we moeten het er maar mee doen.

En…

*tromgeroffel*

Ik heb donderdag voordat ik weg ging foto’s gemaakt, dus die zal ik deze week laten zien. :D

Hoe is het hier?

Ik las dat Paulien niet naar Bosnië gaat? Balen meid, maar je kunt beter in goede gezondheid gaan. Ze hebben op dat soort plekken altijd mensen nodig, dat komt wel goed. :)

Noor, hoe is het met je?

Ik zag van Angelique wat geweldige nijnen voorbij komen. Briljant. :D

Siz, Ingrid, hoe is het met jullie?

Ontbijt: 2x geroosterd VB met boter en kaas. Actimel, Innocent smoothie, kop thee
T: 500ml Vifit
Lunch: salade met tonijn, pijnboompitten, feta, olijven, paprika, tomaat, olijfolie en een scheutje balsamico. 2 gebakken eieren.
T: Notenreep van Eat Natural
Diner: ?
T: ?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:50

Ik hou van kaas, ham, kipfilet, kalkoenfilet, gebakken eieren, gekookte eieren, geitenkaas, pindakaas, fruitstroop, hagelslag, jam, zuivelspread... etc. :D

Momenteel doet oude kaas met paprika het goed, warme geitenkaas met pijnpoompitjes en een beetje honing, of gewoon een simpel omeletje. :9

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:52

Hoi Eva!
Dat klinkt helemaal goed, je bent dus lekker bezig met inrichten, en relaxed dat jullie elkaar nu zoveel zien zeg!

Hier gaat het wel ok hoor, Niels is even de deur uitgeschopt door mn ouders en komt alleen nog maar in de weekenden slapen :)
En ik ben mn weekenden vol aan het plannen dus zullen elkaar wel even niet zoveel zien, maar vind dat even niet zo erg…even afstand, even rust :j
Voel mezelf iig een stuk prettiger erbij even, het gevoel komt ook weer beetje terug van: ‘joepie, straks zie ik hem weer ;) ‘ klinkt misschien een beetje stom, maar juist doordat we zo op onze tenen liepen op het laatst (of nja, vooral ik :+ ) werd het alleen maar minder leuk, en dat komt nu weer tot rust :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:54

leuk om te horen dat je een lekker weekend heb gehad en heb ik ergens over heen gelezen.

Met mij gaat het op het moment nog steeds bagger maarja ga er met volle moed tegen aan.
Laatst bijgewerkt door ukje op 25-02-09 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:57

ik maak voor school altijd de avond ervoor iets.
Vanavond is het speciale new orleans koolsalade met gekookte kip voor morgen. En vrijdag doperwten met pesto of salade van krab advocado met japanse dressing.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 12:01

Hoelang zijn jullie eigenlijk al bezig met afvallen? en wat zijn jullie inmiddels kwijt?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 12:37

patricia, de nijnen zijn idd niet zo dol op knuffelen. 2 wel, de mannen. maar dan moet je ze wel eerst te pakken zien te krijgen... :+ zijn natuurlijk prooidieren en het levert stress op als je ze oppakt.

wendy, laat je niet zo opnaaien door die gozer. hou de eer aan jezelf; dit is nou net wat ie wil.

hai ellen, welcome back meis!

sanne, succes vandaag bij SEIN. hou ons op de hoogte!
balen van je schouder weer. wanneer heb je die MRI?

suus, we willen wel foto's zien natuurlijk van de bruiloft. wat ga je voor spandoek maken?

noor, wat heerlijk dat je weer een verzorgpaardje gevonden hebt. ben benieuwd hoe het rijden gaat.

doom, het spijt me heel erg maar ik ga je geen geluk wensen met het dieet wat je volgt. dit is namelijk een crash-dieet waarbij je (snel geteld) op een gemiddelde van 500 kcal per dag komt. Gezien je lijf er toch zeker zo'n 1300 - 1500 per dag nodig heeft om gezond te kunnen functioneren, help je je eigen lijf om zeep. wanneer je weer normaal gaat eten, kom je keihard weer aan.
wist je ook dat het een fabel is dat je vet kwijt raakt door veel water te drinken? en dat het een feit is dat je je nieren om zeep helpt door meer dan 3 liter water op een dag te drinken? dat je dan een watervergiftiging kan oplopen omdat je ook alle goede zouten en mineralen uit je lijf spoelt?

eva weer in tha house! hai meis! wij gaan volgende maand op jacht naar een nieuwe keuken en badkamer. ben benieuwd! foto's wil ik ook wel zien, volgens mij hebben wij wel dezelfde smaak namelijk.

gisteren niet gaan sporten; was echt te moe. vanochtend dus geweest; 1 uur Ramping (intensieve vorm van steppen) en de ROM. daarna een halve wilg omgezaagd zodat de konijnen weer knaagmateriaal hebben en zometeen de badkamer schrobben.
Dan een zeer lange dag op de universiteit; van 2 tot 10... bleh.

planning:
o: 4 kleine matzes 30+ kaas
t: - (sporten)
l: 4 vb rookvlees
t: 2 appels, 2 mandarijnen
a: ?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 12:42

ba, had hiervoor ook nog steeds een verzorg paardje maar ga een ander paardje doen.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:00

planning vandaag
O vla/yoghurt met brinta
T volkoren koeken
L 2 boterhammen met kaas, bouillon en sinaasappel
t ??
d soep met brood
t kraamvistie dus geen idee

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:01

SOK! Klinkt goed allemaal, superleuk dat je de komende week vriendje lekker vaak ziet :D straks helemaal natuurlijk :D

Hier gaat het wel oke, vlagen van triestheid, maar goed...moet daar doorheen van mezelf. Verder probeer ik veel bezig te zijn :D

BA: m'n zus en ik gaan even een spandoek klussen dat we kunnen ophangen in de tuin van onze trouwende zus :D heel flauw, maar we hebben er nu al veel voorpret van :))

Net even de stad in geweest, moest nog wat dingetjes halen en liep even bij de Forecast binnen, hadden ze enorme uitverkoop, twee leuke mouwloze shirtjes/hempjes met kant gekocht en een lief overgooishirtje.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:02

Angelique! Blij je weer te zien! Druk druk gehad zie ik!
Zie ik nou dat je een badkamer en nieuwe keuken gaat kopen? Spannend zeg! Mag ik vragen of jullie nog steeds aan het klussen zijn?

Eva, blij je weer hier te zien!(was je real naam even kwijt, blij dat Angelique hem heeft gezegd ;) ) Je hebt het wel heerlijk zie ik :) Komt je vriendje uit Portugal? Want ik kan even niet volgen :o

sanne, succes! balen van je schouder maar geef de moed niet op, we denken allemaal aan je!
ingrid, fijn dat je je weekends volplant, moet je doen! Dan gaat Niels inzien wat voor een fantastisch iemand hij kwetst!
Ellen, welkom terug, ik miste je al! :(:)

noor, fijn dat je een nieuw verzorgpaardje hebt, laat je ons even weten hoe het ging?

Doom, ik wens je welkom maar van mij ook geen steun, sorry maar zelfs ik zie dat dit niet gezond is.
Heb het van dichtbij gezien, persoon is dubbel zo hard aangekomen.

Mijn dagje:
l: gebakken ei met krispolis
t: ?
a: macaroni met hesp en kaas
t: mandarijnen of sinaasappel

Ik heb gisteren fijn met vriendlief gepraat over onze toekomst en wat we willen doen, vriendje zou graag willen studeren en we zijn aan het rondkijken of dat mogelijk zou zijn. Anderzijds zou hij graag in de politiek willen gaan maar daarvoor zouden we moeten verhuizen. Hij weet dus nog niet goed wat hij wilt maar ik steun hem daarin :)
Laatst bijgewerkt door Armaris op 25-02-09 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:04

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:06

:wave:
Heb maar een klein stukje bijgelezen :o Net gewerkt en zo weer werken, dus lees vanmiddag even rustig bij :j

Gisteravond gewoon ff bluh bui :j Was allemaal ff teveel :o Dus gister gewoon lekker gaan slapen en voel me alweer een stuk beter :j
Maar wil jullie nog ff bedanken voor de knufs en de peptalk! Jullie zijn schatten :+:

Net gewerkt, zo nog ff werken, dan lekker fitnessen en vanavond komt er nog een buurmeisje die ook paardrijd en groomt met menwedstrijden en waar ik de laatste tijd heel leuk mee omga hierheen, dus dat is wel heel gezellig :j Gaan een spandoek maken voor menwedstrijd zondag :)) (de voorpret is het leukst :') ) Waren maandag al begonnen.. Om half 9 ofzo.. En om half 12 hadden we nog geen letter op het doek geschilderd _O- (tekst hadden we al, moest er alleen nog op :)) ) dus vanavond maar weer een poging doen en niet teveel ouwehoéren :P

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:08

Oh enneuhhh als jullie toch allemaal zo gek zijn op Texel en hier op vakantie gaan wel ff pb-en hea O:) Wil jullie ook weleens meeten! :o :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:10

ik las het net idd suus.
briljant dat spandoek, wat wordt de tekst erop?

monica, idd erg druk momenteel, dus niet veel tijd om regelmatig te posten. zijn bij mij altijd van die vlagen; walgelijk druk of juist lekker relaxed. een tussenvorm ken ik niet :+

monica, wat lief ben je toch voor je vent. idd, goed steunen en hem helpen zijn dromen waar te maken.
wij zijn idd nog aan het klussen... ;)

klinkt goed met die vriendin/buurmeisje/groom! gezellig hoor!

ga geen badkamer meer doen. heb besloten dat hans en ik zaterdag samen maar even flink aan de bak gaan zaterdag. kan ik nu ff rustig lunchen en over een half uurtje op de fiets naar het station.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:12

Mijn lunch wordt: 1 volkoren boterham met ham, en een gebakken eitje :9

Welkom Doom.
Het spijt me zeer, maar ik ga wel met de rest mee!
Je dag is veel te weinig :o.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:16

jouw lunch is ook niet veel, Ellen ;)

mn meeting om 4 uur word verplaatst naar 11 uur morgenochtend dus ik kan gewoon lekker op tijd naar huis *\o/*

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:17

benangelique schreef:
ik las het net idd suus.
briljant dat spandoek, wat wordt de tekst erop?

monica, idd erg druk momenteel, dus niet veel tijd om regelmatig te posten. zijn bij mij altijd van die vlagen; walgelijk druk of juist lekker relaxed. een tussenvorm ken ik niet :+

monica, wat lief ben je toch voor je vent. idd, goed steunen en hem helpen zijn dromen waar te maken.
wij zijn idd nog aan het klussen... ;)

klinkt goed met die vriendin/buurmeisje/groom! gezellig hoor!

ga geen badkamer meer doen. heb besloten dat hans en ik zaterdag samen maar even flink aan de bak gaan zaterdag. kan ik nu ff rustig lunchen en over een half uurtje op de fiets naar het station.

Idd Angelique, rust jij maar uit! Je hebt al teveel gedaan vandaag, foei! :P
Ik vind het niet meer dan normaal om zijn dromen waar te maken :) Als hij wilt gaan studeren prima, ik steun hem daarin maar we moeten wel zien dat het haalbaar is, zou graag ons appartementje willen 'houden' en anders, gaan we tijdelijk bij mijn ouders wonen :)
Idem hij, ik wil mijn droom najagen en in het 3e jaar verpleegkunde voor 15weken op buitenlands stage naar Canada of Zuid-Afrika, hij laat me vrij daarin :) Vind ik heerlijk!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:22

Dames, ik trek me toch terug uit dit topic.

Dacht dat het juist goed was om mij in dit topic toe te voegen..
Zodat er hier misschien wel verschillende dieeten samen zitten, en je dus van iedereen wat ervaring op kan doen.
Helaas is dit hier niet aan de orde en staan bij sommige de meningen al klaar :j

Helaas en erg jammer ..
Ik ben nu met mijn lunch bezig en het gaat mij erg goed af!!
We zullen het allemaal wel zien :D

Veel plezier in dit topic verder nog :evaw:

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:26

We willen je absoluut niet afkraken maar het is niet fijn als je al met een mening klaarstaat van 'ja maar...'
Idem bij mij, ik doe het in samenwerking met een diëtiste, was zoo overtuigd dat het een perfect dieet was, blijkbaar dus niet :n En dankzij hun heb ik ingezien dat het toch niet zo goed is :) En nu voel ik me stukken beter!

We willen je helpen maar luister dan ook naar ons advies!

Jammer dat je het nu opgeeft :) Je maakt je lichaam zo kapot hieraan!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:27

BA: weten nog niet wat voor tekst erop komt, moeten we nog even op broeden. De ideeen vliegen iig al wel in het rond via sms :D