oehoe nienke, lekkuhr! kon je het wel op? imre, freelancen moet je langzaam uitbouwen. van een paar uurtjes kan je misschien wel een dag maken en dat naar meerdere dagen uitbouwen?
Ik heb een sollicitatiegesprek bij de Miss Etam morgen en ik wil weg bij de Albert Heijn.
Ik werk daar nu al 2,5 jaar en begin het goed zat te worden. Het is gewoon niet meer wat ik wil en ik was per 1 maart eigenlijk al weg, maar toen werd ik door middel van een aanbod aangehouden. Ze wilden dat ik teamleider zou worden.. Oke, ik ben daar in meegegaan, maar nu er zo'n zes maanden verstreken zijn, is er nog niets wezelijks veranderd en ik voel me aan het lijntje gehouden.
Per 1 maart zou ik eigenlijk al bij een filiaal van Miss Etam in Leidschendam gaan werken, maar daar heb ik toen dus ontslag genomen [nog voordat ik dus begonnen was] en ben ik dus bij de Albert Heijn gebleven. Gedurende mijn vakantie kreeg ik steeds meer huilbuien over m'n werk en toen heb ik de knoop doorgehakt en besloten ander werk te gaan zoeken.
Afgelopen donderdag langsgeweest in Leidschenhage om te vragen of ze nog mensen zochten, maar dat was helaas niet het geval. De assistent-storemanager die mij daar rond maart had aangenomen, is echter storemanager geworden van een filiaal in Den Haag centrum en die vroeg me dus of ik daar niet soms interesse in had. Zij zocht namelijk nog mensen, dus ik heb meteen een formulier ingevuld en als formaliteit heb ik morgen dus nog even een gesprekje .
Dat gaat om kleine eenmansbedrijfjes (schoonheidssalon, paardenbedrijfje), die hebben niet veel werk voor me. Helaas. Maar als ze iets hebben dan komen ze wel bij mij.
Hmmmzz, ja dan weet ik het ook even niet . Sowieso al fijn dat ze dan naar jou toe komen, misschien kun je vragen of ze je willen aanbevelen voor dit soort zaken binnen hun wereldje? Maar dan moet je denk ik naar hen toe ook zakelijker worden, althans in de zin van er betaald voor worden [als dit nog niet het geval was dan ].
Oh kijk Imre, dat scheelt al een hoop toch. Ik denk inderdaad dat je via zo'n weg het beste je klantenbestand uit kunt breiden. Vraag gewoon iedereen die je kent of ze je willen aanbevelen bij mensen, vaak werkt dat het beste. Desnoods kun je nog zelf folders oid maken en vragen of je vrienden referenties voor je willen zijn. Ik zit nu maar wat te brainstormen hoor .
Ik ben ook heel blij dat ik dus deze kans krijg, komt precies op het goede moment. Komend jaar word echt MIJN jaar, nieuw werk, nieuwe school, nieuw gewicht [hoop ik dan ]. Ik ben afgelopen jaar namelijk ook nog eens gezakt voor m'n VWO, door allerlei omstandigheden, dus ik ben nu echt toe aan een nieuwe start .
Het niet beter ofzo. Die nieuwe medicatie is weer een flinke aanslag op mijn lichaam. Ben nu ook al een paar daagjes een beetje koortsig, is gekomen sinds ik gestart ben met die medicijnen. Kijk nog even paar daagjes aan, anders ga ik mijn HA (weer) even stalken.
lekker je artsen blijven lastig vallen hoor! heb je nog nagedacht over de eventuele opname in het epilepsie-centrum?
hier alles goei, lekker vakantie en al de hele week prachtig weer gehad. zit nu met mijn hoge hakken op de bank en loop af en toe heen en weer. moet die dingen inlopen voor de bruiloft 8 augustus
Met mij is het op het moment prima . Voel me helemaal gelukkig nu ik dit topic heb, het is echt een steun. Bovendien krijg ik morgen dus m'n sollicitatiegesprek, dus ik kan bijna niet wachten tot het morgen is .
Mag ik vragen wat er aan de hand is met je ?
Angelique ; Ik zat daarstraks ook even in jouw profiel te spieken, wat een leuk dierenbestand heb je zeg . Paard is vooral ook erg mooi, je bent zeker wel blij dat je hem/haar mag leasen? Ben even vergeten wat het geslacht ook alweer was .
De beschuiten laat ik trouwens voortaan lekker uit mijn yoghurt, wat smaakt dat vies zeg, bah.
heb er inmiddels nog 2 nijnen bij, zal even foto's opzoeken en mijn profiel aanpassen. noob is echt geweldig! hij ziet er momenteel al weer heel anders uit. wordt echt een spierbundeltje! vind het ook echt jammer dat ik op vakantie ga, hij gaat net zo lekker in de training