Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus is er tóch nog een goede kant aan het feit dat ik het jaar over moet doen en lekker lang thuis kan blijven wonen.

Daarnaast moet je ook schoonmaken enzo dus ach verbrandt je weer calorien

SAKKIA schreef:Nou ja mijn planning:
o: bakje all bran met magere yoghurt
t: weet ik eigenlijk nog niet, denk een plakje ontbijt koek
l: broodje met magere kaas,
t: broodje met magere kaas
a: Maaltijd salade met gegrilde kip, later nog 2 cracottes 1 met magerekaas en 1 met light jam en een sinaasappel
t: paar aardbeien
Heb nog een uur in een stevig tempo doorgewandeld en daarna ben ik nog even in de tuin bezig geweest

Oliver schreef:Jah, maar dat licht bij de Hunkemöller is ook verschrikkelijk. Dan worden alle oneffenheden extra benadrukt.

)
Naja in de loop van de dag zal ik weer bol worden
.
, stokbroodjes met verschillende kazen etc. etc onder het motto heb vandaag in de sportschool genoeg verbrand
)
.
Het is ook wel een goeie motivatie om je bed voor uit te komen :| Al helemaal als je zelf brood bakt en met een goddelijke geur geconfronteerd wordt

Ik ga over 10 minuten weg om te trainen, mijn schema voor vandaag:
Ilse schreef:Oh dat lijkt me vreselijk, ik zou het gehele brood in een keer opeten

orri schreef:Ik volg nog steeds voedingsplan van de sportschool ben in 8 weken 3 kilo afgevallen en 1% vetpercentage omlaagIk ga over 10 minuten weg om te trainen, mijn schema voor vandaag:
O: 8 plakken ontbijtkoek met 15 gram dieet halvarine
T: banaan
L: 5 volkoren boterhammen met jam/honing/kipfilet
T: 250 gr magere (vanille) yoghurt
A: 100 gr tartaar, 250 gr gek. aardappelen, 200 gr sperziebonen, magere jus, kiwi
T: halve grapefruit, 250 gr magere yoghurt
In het weekend eet ik altijd meergranen volkoren brood dat heerlijk ruikt